تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799126178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای آینده‌ای درخشان باید از همه پتانسیل‌ها استفاده می‌کردیم/ در خصوص اینچئون نباید احساسی باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رستگار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
برای آینده‌ای درخشان باید از همه پتانسیل‌ها استفاده می‌کردیم/ در خصوص اینچئون نباید احساسی باشیم
رئیس فدراسیون جودو در خصوص تغییرات اخیر در کادر فنی تیم‌های ملی گفت: باید در مسابقات آسیایی از تمامی پتانسیل‌ها استفاده می‌کردیم و تنها راه چاره برای آینده درخشان برنامه‌ریزی روی سنین پایه است.


محمدعلی رستگار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هنر مدیریت ساخت فرصت از تهدید است من بحران فعلی که در رشته ورزشی جودو رخ داده است را نقطه عطفی می‌دانم و تأکیدم بر این است همه دست به دست هم بدهند تا برای آینده درخشان جودو تلاش کنیم. در پی این اهداف شورای فنی فدراسیون را با حضور رؤسای سابق فدراسیون و متخصصان و پیشکسوتان برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که از میران و میقانی به عنوان سرمربی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان و همچنین از استاد کیهان برای مدیریت تیم‌های ملی نونهالان و نوجوانان بهره بگیریم.

وی در خصوص کادر فنی تیم ملی بزرگسالان بیان کرد: قرار بر این شد تا با همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از یک سرمربی طراز اول خارجی در کادر فنی بزرگسالان استفاده کنیم اما قبل از انجام این پروژه، از وجود مربیان داخلی بهره خواهیم جست.

رئیس فدراسیون جودو بهره‌گیری از تمامی پتانسیل‌های جودو را لازمه ظهور آینده درخشان در این رشته ورزشی دانست و در این باره توضیح داد: تنها راه چاره برای احیای جودو ایران، سرمایه‌گذاری جدی روی نونهالان و نوجوانان است، ما در لیگ نونهالان 51 تیم داریم ضمن اینکه لیگ نوجوانان هم با 26 تیم در حال پیگیری است؛ ضمن اینکه با کمک متخصصان، سند علمی مدون و جامعی را برای استعدادیابی تهیه کرده و برای پشتوانه‌سازی استارت زده‌ایم، برای کادر فنی هم باید از تمامی پتانسیل‌هایی که در اختیار داریم بهره می‌جستیم که این اتفاق افتاد و تغییرات لازم را انجام دادیم.
 
** در خصوص اینچئون نباید احساسی عمل کرد

رستگار ارزیابی خود از مسابقات آسیایی اینچئون را اینگونه اعلام کرد: قبل از اعزام به این  پیکارها طی جلساتی کارشناسی در وزارت ورزش وجوانان و همچنین کمیته‌ ملی المپیک داشتیم، یک یا دو مدال برنز پیش‌بینی می‌کردیم در اینچئون هم ما پنج ورزشکار داشتیم که در شش رویداد شرکت کردند و حاصل آن سه مقام پنجمی و یک هفتمی بود، با توجه به اینکه در ورزش جودو مقام چهارم نداریم اگر یکی از پنجمی‌های ما به مدال می‌رسید انتظارات تامین می‌شد.

وی افزود: در تمامی رشته‌ها به ویژه جودو یک لغزش کوچک تمام معادلات را به هم می‌ریزد و فرصت جبران را از بین می‌برد البته قرعه ما در دو وزن 60 و 73 بسیار سخت بود و امکان بالا آمدن از آن جدول بسیار ضعیف بود.

رئیس فدراسیون جودو با ارائه آمار به سرمایه‌گذاری کشورهای دیگر در جودو اشاره کرده و در این باره گفت: در بخش مردان رقابت‌های جودو بازی‌های آسیایی در مجموع 32 مدال توزیع شد که 30 مدال آن سهم 5 کشور ژاپن، کره، مغولستان، قزاقستان و ازبکستان بود اما این کشورها چه سرمایه‌گذاری‌هایی قبل از این مسابقات برای ورزشکارانشان انجام داده‌اند و ما برای جودوکارانمان چه کردیم؟

وی تصریح کرد: در طول سال 13 مسابقه گرندپری و گراند اسلم برگزار می‌شود که از مجموع آن در سال 2013، ژاپن 116 نفر را اعزام و 31 مدال کسب کردند، کره جنوبی از 139 نفر 34 مدال، قزاقستان از 124 نفر 19 مدال،ازبکستان از 99 نفر 23 مدال، مغولستان از 172 نفر 35 مدال کسب کردند اما ما فقط 28 نفر را اعزام کرده‌ایم و 4 مدال هم حاصل آن بود.

رستگار ادامه داد: در سال 2014 تا قبل از آغاز بازی‌های آسیایی ژاپن 107، کره جنوبی 63، قزاقستان 100، ازبکستان 82، مغولستان 160 و ایران 23 نفر به این رویداد اعزام کرده‌ایم که حاصل آن سه مدال بوده است، در مجموع دو سال سطح آماده سازی ما 51 نفر بود در حالی که مغولستان 332 نفر به این رویداد را اعزام کرده است. تدارک ما قابل مقایسه با آنها نیست، اگر جودوکاران ما مورد انتقاد قرار می‌گیرند که در رویدادهای بین‌المللی متعددی کسب تجربه کرده‌اند در مقابل کشورهای دیگر اصلا شرکت نکرده‌اند.

رئیس فدراسیون جودو تاکید کرد: جودو تا سال 2008 سیر صعودی داشت و قهرمانان مدال‌آور و بنامی داشت اما به یکباره همه آنها بازنشسته شدند و همین موضوع باعث افت جودو شد، اکنون هم اگر احساسی عمل کنیم و در افسوس از دست دادن یک یا دو مدال برنز بازی‌های آسیایی باشیم از مسیر منحرف شده و در آینده هم همین مشکلات را خواهیم داشت.

وی در پایان تاکید کرد: راهکار رشد جودو سرمایه گذاری جدی روی نونهالان و نوجوانان است که ما آن را آغاز کرده‌ایم.

انتهای‌پیام/





تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن