تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817237607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه یکشنبه تا صبح دوشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه یکشنبه تا صبح دوشنبه تهران - ایرنا - تشکر روحانی از مدال آوران کاروان ورزشی ایران/ نوبخت: 400 هزار نفر در 6 ماهه نخست امسال مشغول به کار شدند/ عزیمت رییس مجلس شورای اسلامی به ژنو/ مقام ارشد حماس، تسلیحات آمریکایی را عامل تخریب غزه دانست / از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
**********
**تهران- ایرنا- رییس جمهوری در جلسه هیات دولت با تشکر از قهرمانان و مدال آوران کشور اظهار امیدواری کرد که روز به روز وضعیت ورزش در کشور بهتر شده و افتخارات بیشتری در عرصه های ورزش جهانی و منطقه ای کسب شود.

**تهران- معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با یادآوری تک رقمی شدن نرخ بیکاری در فصل تابستان گفت: با سرمایه گذاری های انجام شده توسط بخش دولتی و خصوصی، در 6 ماهه نخست امسال برای 400 هزار نفر اشتغالزایی شده است.

**تهران - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهوری گفت :کاروان تدبیر و امید در نهمین سفر استانی خود عازم استان زنجان می شود.

**تهران- ایرنا- رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: با بررسی تاریخ خوارج مشاهده می شود که ریشه داعش در خوارج است.

**ژنو- ایرنا- علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در یکصد و سی و یکمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی دقایقی پیش وارد ژنو شد.

**تهران بزرگ - ایرنا - عصر امروز در مراسمی با حضور «محمد باقر قالیباف»، شهردار تهران، جمعی از معاونین شهردار و اعضای شورای شهر تهران، پل طبیعت؛ بزرگترین پل پیاده رو کشور که ساخت آن بیش از دو سال به طول انجامیده است، افتتاح شد.

**تهران -ایرنا- مراسم تشییع پیکر شهدای سانحه سقوط هواپیمای ناجا صبح روز سه شنبه 22 مهرماه، در ستاد ناجا برگزار می شود.

**مشهد - ایرنا - امام جمعه مشهد گفت: غدیر همیشه زنده و متعلق به جامعه امروز است و باید آن را برای نجات بشر از گمراهی و دستیابی به سعادت در دنیا حاکم کرد.

**تهران- ایرنا- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نیروهای تدارکات و پشتیبانی موتور محرکه دوران دفاع مقدس بودند و با جانفشانی های خود میدان جنگ را به مامنی برای زندگی تبدیل می کردند.

**جیرفت - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت فعالیت های اقتصاد دانش بنیان گفت: اقتصاد مقاومتی در کشور از راه اقتصاد دانش بنیان، شروع شده است.

اخبار خارجی
***********
**پکن - ایرنا - سفیر جدید ایران در پکن گفت: اراده مقامات و مسوولان عالیرتبه ایران و چین گسترش هر چه بیشتر روابط دو کشور در تمامی سطوح است.

**بیروت - ایرنا - یک تروریست تکفیری تبعه سوریه در مواجهه با نیروهای ارتش لبنان هنگام بازرسی اردوگاه پناهجویان سوری درمنطقه عیدمون استان عکار درشمال این کشور برای یافتن عناصر مسلح عضو گروه های تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره و اخلالگران امنیتی کشته شد.

**تهران – ایرنا – کنشگران سوری روز یکشنبه گفتند که رزمندگان کرد مدافع شهرک کوبانی سوریه، نزدیک مرز ترکیه، موفق به جلوگیری از پیشرفت عناصر گروهک تروریستی داعش در این شهرک شده اند.

**پکن - ایرنا - دانشجویان معترض هنگ کنگی که از دو هفته پیش نسبت به تصمیم پکن در خصوص نحوه برگزاری انتخابات در این منطقه معترض بودند، روز یکشنبه نامه ای به "شی جین پینگ" رییس جمهور چین ارسال کردند.

**بغداد- ایرنا- وزارت کشور عراق امروز (یکشنبه) به دنبال کشته شدن سرتیپ «احمد صداک الدلیمی» رییس پلیس استان الانبار، ضمن برقراری مقررات منبع آمد و شد در رمادی مرکز این استان، جانشین وی را نیز تعیین کرد.

**تهران - ایرنا - موسی ابومرزوق معاون رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی(حماس) با انتقاد از عدم محکومیت رژیم صهیونیستی در کنفرانس بین المللی بازسازی غزه خاطرنشان کرد که تسلیحات آمریکایی عامل تخریب 20 درصد نوارغزه به شمار می رود.

**لندن - ایرنا - نوزدهمین نشست سالانه روحانیون، مبلغین، ائمه جمعه و جماعات و روسای مراکز اسلامی و مساجد انگلیس، به منظور هماهنگی و بررسی راهکارهای تبلیغی مناسب برای مجالس سوگواری و عزاداری ماه محرم ، در آستانه عید سعید غدیر خم ، در حوزه علمیه انگلیس در لندن برگزار شد.

**بغداد- ایرنا- سازمان بدر یکشنبه شب اعلام کرد که نیروهایش را برای دفع حملات داعش و پاکسازی الانبار آماده کرده و به این استان غربی عراق گسیل خواهد کرد.

**تهران - ایرنا - خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مقام وزارت دفاع آمریکا نوشت: ترکیه موافقت خود را برای استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی آن کشور به ویژه پایگاه "اینجرلیک" در حمله علیه گروه "داعش" اعلام کرده است.

**تهران - ایرنا - جنگنده های ارتش سوریه روز یکشنبه با حمله به یک پایگاه نظامی جبهه النصره در "تل الفاس" در ریف حماه شمالی و انهدام آن، دهها تن از عناصر این گروهک تروریستی را به هلاکت رساندند.
شبد**3404


21/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن