تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816356989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جریان غدیر و ولایت امام علی انکار ناپذیر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



حجت الاسلام فؤادیان:
جریان غدیر و ولایت امام علی انکار ناپذیر است خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش بنیاد مهدی موعود(عج) با بیان این‌که جریان غدیر و ولایت امام علی(ع) یک مسأله انکار ناپذیر است، گفت: هرچه دشمنان خاندان ولایت برای تضعیف شیعیان شبهات بی‌اساسی مطرح ‌کنند، پاسخ علمای شیعه دندان‌شکن است.



حجت الاسلام محمدرضا فؤادیان، معاون پژوهش بنیاد مهدی موعود(عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا مسأله بیعت با امام علی(ع) را تبیین کرد و گفت: پیامبر اکرم (ص) از تمام مردم برای قبول ولایت امیرمؤمنان(ع) بیعت گرفت.
 
وی عید غدیر خم را تجدید بیعت بیان کرد و افزود: مردم همه زمان ها باید از بیعت مردم زمان رسول‌الله (ص) یاد گرفته و با امام زمان عصر خود بیعت کنند.
 
نویسنده کتاب از حسین تا مهدی مسأله بیعت را بسیار حساس خواند و تاکید کرد: بیعت تنها به معنی عهد بستن زبانی با امام زمانمان نیست بلکه باید با تمام وجود پیمان ببندیم و تا پایان زندگی بر عهد و پیمان خود باقی بمانیم.
 
حجت‌الاسلام فؤادیان با اشاره به اعلام رسول خدا (ص) مبنی بر ولایت امام علی(ع) در صحرای غدیر، اظهار داشت: حضرت محمد (ص) در غدیر اهمیت مسأله ولایت را برای مسلمانان بیان کردند.
 
معاون پژوهش بنیاد مهدی موعود(عج) جریان غدیر را مختص زمان ولایت حضرت علی (ع) ندانست و تصریح کرد: اعلام ولایت در غدیر به همه زمان ها تعلق دارد و ولایت امام زمان (عج) ادامه ولایت امیرمؤمنان (ع) است.
 
وی، ایجاد شبهه در مسأله ولایت حضرت علی (ع) را همیشگی دانست و با بیان این‌که جریان غدیر و ولایت امام علی (ع) یک مسأله انکار ناپذیر است، گفت: هرچه دشمنان خاندان ولایت برای تضعیف شیعیان شبهات بی‌اساسی مطرح ‌کنند، پاسخ علمای شیعه دندان‌شکن است.
 
حجت الاسلام فؤادیان غدیر را نه تنها برای تمام مسلمانان بلکه متعلق به همه دوران‌ها دانست و ابراز داشت: با وجود نزول بعضی آیات در مدینه متوجه می‌شویم که این آیات به همه مردم و دوران‌ها اشاره دارد و خطبه غدیر مانند آیات قرآن همگانی است.
 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت وجود رهبر در جامعه از منظر رسول خدا(ص) بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) برای خروج از شهر برای خود جانشین قرار می‌داد بنابراین چگونه ممکن است بعد از رحلت جامعه را بدون امام رها کنند.
 
معاون پژوهش بنیاد مهدی موعود(عج) در پایان انقلاب اسلامی ایران را مبتنی بر ولایت فقیه بیان و تصریح کرد: ولی فقیه همان وظایفی را بر عهده‌ دارد که امام معصوم (ع) در زمان معصوم دارد./1322/ت302/ی




۱۳۹۳/۷/۲۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن