تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820096073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانداری: هدف اولیه در کره صعود به دیدار نهایی والیبال نشسته زنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازی های پاراآسیایی 2014 جانداری: هدف اولیه در کره صعود به دیدار نهایی والیبال نشسته زنان است تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال نشسته زنان گفت: اولین هدف تیم صعود به دیدار نهایی این دوره از بازی ها است و لذا بازیکنان با انگیزه و پرقدرت به مصاف حریفان خواهند رفت.


مهری جانداری روز یکشنبه در آستانه اعزام تیم ملی والیبال نشسته به دومین دوره بازیهای پاراآسیایی، افزود: به منظور آماده سازی تیم ملی شش مرحله اردوی هشت روزه برگزار شده است و بازیکنان در حال حاضر به آمادگی بیش از 90 درصد دست یافته اند.
وی تیم های والیبال نشسته چین و ژاپن را مهم ترین رقبای تیم زنان ایران عنوان کرد و گفت: بازیکنان طی این اردوها روزانه شش تا هفت ساعت تمرین کرده و پیشرفت خوبی از نظر آمادگی جسمانی، فنی و روانی داشتند.
جانداری اضافه کرد: براساس اعلام آمادگی شش کشور برای حضور در این رقابت ها قرار بود مسابقه های والیبال نشسته زنان در قالب دو گروه سه تیمی انجام شود، اما به نظر می رسد تیم ششم از حضور در این رقابت ها انصراف داده و به همین دلیل احتمال دارد رقابت ها به صورت یک گروه پنج تیمی شامل ایران، ژاپن، چین، کره جنوبی و مالزی و به صورت دوره ای انجام شود.
این مربی گفت: از تیم کره جنوبی شناختی نداریم و تصور می کنم این تیم برای نخستین بار در بازیهای آسیایی حاضر شده است.
جانداری با بیان اینکه تیم به هماهنگی خوبی در اجرای تاکتیک ها دست یافته است، افزود: کادر فنی تیم والیبال نشسته زنان تمام تلاش خود را به کار برده است تا بازیکنان به خود باوری لازم برای حضور در این رقابت ها دست یابند و باور کنند که چیزی از تیم های قدر همچون ژاپن یا چین کم ندارند.
تیم ملی والیبال نشسته زنان با ترکیب نسرین فرهادی، طیبه جعفری، معصومه زارعی، سکینه کشوری، زهرا عبدی، سمیرا خالقی، زهرا دانایی، بتول جعفریان، زینب ملکی، مهری فلاحی، رقیه نعمتی، زهرا نجاتی عارف امشب عازم دومین دوره بازیهای پاراآسیایی 2014 اینچئون خواهد شد.
مهری جانداری به عنوان سرمربی و مریم ایرانمنش به عنوان مربی تیم ملی زنان را همراهی خواهند کرد و منوچهر پورحسن سرپرستی این تیم را به عهده دارد.
تیم والیبال نشسته زنان ایران در دوره گذشته این بازی ها موفق به کسب نشان برنز و ایستادن در جایگاه سوم آسیا شد.
دومین دوره بازیهای پاراآسیایی از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد.
کاروان ورزشی جانبازان و معلولان ایران متشکل از 204 ورزشکار که در قالب 16 رشته ورزشی به مصاف حریفان خواهند رفت .
ملی پوشان جانباز و معلول در رشته های تیروکمان، دوومیدانی، بوچیا، دوچرخه سواری، فوتبال هفت نفره، وزنه برداری، تیراندازی، شنا، تنیس روی میز، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر و بدمینتون در این بازی ها شرکت می کنند و در بخش نابینایان و کم بینایان نیز ملی پوشان در رشته های فوتبال پنج نفره، گلبال، جودو، دوومیدانی و شنا شرکت می کنند.
کاروان ورزشی جانبازان، معلولین و نابینایان ایران در دوره قبل بازی های پارا آسیایی با کسب 27 مدال طلا، 24 نقره و 29 برنز عنوان چهارم این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
ورزشی (4)**1828**1379


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن