تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819939781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب دو مدال المپیک 2016 هدف ورزش آذربایجان شرقی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کسب دو مدال المپیک 2016 هدف ورزش آذربایجان شرقی است تبریز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: برای کسب حداقل دو مدال در المپیک 2016 برزیل برنامه ریزی کرده ایم.


سید محمد شروین اسبقیان روز یک شنبه در نشست مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: حضور قدرتمند ورزشکاران استان در این المپیک یکی از سیاست های اصلی اداره کل است و می خواهیم ناکامی ورزش استان در المپیک 2012 لندن را جبران کنیم.
وی افزود: ورزش استان در پنج سال گذشته بر کسب مدال در المپیک ها و بازی های آسیایی تمرکز کرده که خوشبختانه در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی موفق شد با کسب مدال طلای پرویز هادی در کشتی و مدال های نقره فرزاد باهر ارسباران در شمشیربازی و کبدی، یکی از اهداف خود را جامه عمل بپوشاند.
اسبقیان اضافه کرد: البته می توانستیم تعداد مدال هایمان در این بازی ها را افزایش دهیم که بدشانسی مانع آن شد.
وی خاطرنشان کرد: حمایت های خوبی از ورزش استان شده و برگزاری رقابت های مهم بین المللی در استان، نگاه ملی به ورزش استان را تغییر داده و باید تلاش کنیم تا ضمن حفظ وضعیت فعلی، برای رشد و تعالی ورزش برنامه ریزی کنیم.
اسبقیان گفت: آذربایجان شرقی، در شش ماهه نخست امسال، میزبان سه رویداد بزرگ ورزشی بود که تلاش خواهیم کرد در سال آتی این رقم دو برابر شود.
وی همچنین به سرانه ورزشی استان اشاره کرد و افزود: سرانه کل ورزش استان 62 صدم مترمربع است که با اتمام پروژه های عمرانی در حال ساخت و نیمه تمام، این رقم به 82 صدم مترمربع افزایش می یابد و برای تحقق یک متر فضای ورزشی برای هر نفر در استان در پایان برنامه ششم توسعه و با همکاری سایر دستگاه های دولتی و بخش خصوصی، باید یک میلیون و 446 هزار و 160 متر مربع دیگر ساخته شود.
7233/245


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن