تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819533438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمانی که سربازان امریکایی را معتاد می کند/ اعتیاد ۲ میلیون سرباز از زمان حمله به عراق


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سازمانی که سربازان امریکایی را معتاد می کند/ اعتیاد ۲ میلیون سرباز از زمان حمله به عراق


مصرف داروهای مسکن در میان نظامیان آمریکایی در مدت یک دهه، حدود سه برابر شده که نشان دهنده تشدید مشکلات روحی و روانی آنها است.در ۱۲سال گذشته، میزان تجویز داروهای مسکن برای نظامیان سابق آمریکایی حدود ۲۷۰ درصد افزایش یافته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل ازشبکه تلویزیونی پرس تی وی، بررسی جدید موسسه تحقیقاتی موسوم به مرکز گزارش های پژوهشگرانه در آمریکا نشان می دهد، حدود 2میلیون نظامی آمریکایی که از جنگ عراق و افغانستان به کشورشان بازگشته اند، انواع داروهای مسکن را مصرف می کنند.
سرباز امریکایی
سازمان رسیدگی به امور نظامیان سابق آمریکا، تامین کننده اصلی این داروها است و عملا به عامل اصلی اعتیاد این نظامیان آمریکایی تبدیل شده است. درصد بالایی ازنظامیان آمریکایی که در عراق و افغانستان حضور داشته اند در وضع بسیار بدی قرار دارند. داروهای مسکنی که این افراد مصرف می کنند، می تواند آنها را به وابستگی شدید به این دارو و اعتیاد آنها منجر شود.
سرباز امریکایی
در 12سال گذشته، میزان تجویز داروهای مسکن برای نظامیان سابق آمریکایی حدود 270 درصد افزایش یافته است. افزایش شمار نظامیان آمریکایی که خودکشی می کنند، نیز موید همین مسئله است.
سرباز امریکایی
در سال 2012، تعداد نظامیان آمریکایی که خودکشی کردند، بیش از تعداد نظامیانی بود که در میدان های جنگ کشته  شدند. براساس آمار سازمان رسیدگی به امور نظامیان سابق آمریکا، در فاصله سال های 2005 تا 2011، بیش از 49 هزار نظامی آمریکا خودکشی کردند.
سرباز امریکایی
حضور در میدان های جنگ آثار دردناکی را بر روح و روان این نظامیان آمریکایی می گذارد.
انجمن پزشکی آمریکا اخیرا گزارشی منتشر کرد، که نشان می دهد اعتیاد به داروهای مسکن و آرام بخش یکی از علل اصلی افزایش گرایش به خودکشی در میان نظامیان آمریکایی است. انواع مورفین و متادون برای تسکین مشکلات روحی و روانی و جسمی نظامیان سابق آمریکایی تجویز می شود. برخی از این داروها زمانی تجویز می شود که این نظامیان در میدان های جنگ حضور دارند و وقتی آنها به خانه هایشان بازمی گردند به مصرف این مواد ادامه می دهند که در نهایت به اعتیاد آنها منجر می شود.
سرباز امریکایی
مسئولان این سازمان دولتی، تجویز بیش از اندازه این داروهای آرام بخش را مشکل ساز نمی دانند، اما تحقیقات گویای واقعیت دیگری است. مرگ چندین نظامی آمریکایی به علت وابستگی شدید به این داروها، موید همین واقعیت است. فعالان آمریکایی می گویند، باید نظارت ها بر روند تجویز این داروها بسیار افزایش یابد.
بررسی های انجمن پزشکی آمریکا نشان می دهد، آمار گرایش به مصرف مشروبات الکی و اقدامات خشونت آمیز نیز درمیان نظامیان سابق آمریکایی بسیار بالا است.
در 12 سال گذشته 2میلیون و 200 هزار نظامی آمریکایی در جنگهای عراق و افغانستان به صورت ادواری حضور داشته اند.


شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن