تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798417297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاسی: مستقیما با رئال مکاتبه کردیم نه جهانشاهی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سیاسی: مستقیما با رئال مکاتبه کردیم نه جهانشاهی
کد خبر: ۴۴۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷ - 11 October 2014


حمیدرضا سیاسی می‌گوید باشگاه پرسپولیس به طور مستقیم با مسئولان رئال مادرید ارتباط برقرار کرده است نه به واسطه فرد دیگری.


به گزارش ایسنا، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در آغاز نشست خبری که برای تشریح جزئیات سفر مدیران این باشگاه به اسپانیا برای مذاکره با رئال‌ مادرید ترتیب داده شده بود، اظهار کرد: مبلغی که رئال مادرید از ما خواسته بود، 2 میلیون یورو نبود. پیشنهاد اولیه رئال 6 میلیون یورو بود که قرار شد 50 - 60 درصد به ما تخفیف بدهند که حتی ما درخواست تخفیف بیشتری داشتیم اما مبلغ نهایی به زمانی که ما مجددا به اسپانیا سفر کنیم و تاریخ نهایی بازی مشخص شود، موکول شد. هنوز چیزی را با مسئولان رئال روی کاغذ نیاورده‌ایم و همه چیز در حد مذاکره بوده است.


سیاسی درباره بحث‌هایی که درباره امیرحسین جهانشاهی که در این ملاقات حضور داشت مطرح می‌شود گفت: درباره جهانشاهی باید بگویم که ما مکاتبات مستقیمی با سران باشگاه رئال داشتیم و از این طریق بود که توانستیم به اسپانیا سفر کنیم و با مقامات این باشگاه صحبت کنیم. ما مذاکراتی با جهانشاهی نداشتیم و در دفتر پرس با ایشان آشنا شدیم.


او ادامه داد: جهانشاهی در این ملاقات از منافع ما حمایت کرد. از سوابق این فرد هیچ شناختی نداشته و ندارم اما در همان نیم ساعتی که در دفتر کاری پرس بودیم، با او آشنا شدم و بعد هم دیگر او را ندیدیم. جهانشاهی رابطه این قضیه نبود و هیچ اطلاعی از فوتبال نداشت. این شخص در دفتر آقای پرس برای این قضیه نیامده بود. البته پیش از این چندین بار در مورد دیدار با سران رئال مادرید واسطه‌ها مسائلی را به من اعلام کرده بودند اما گفته بودم که بدون هیچ واسطه‌ای می‌خواهم با رئال مادرید مذاکره داشته باشم.


بهروز منتقمی، سرپرست باشگاه پرسپولیس هم در سخنانی اظهار کرد: به هیچ عنوان بحث مذاکره با واسطه، بی‌واسطه و مستقیم با این شخص شکل نگرفت. تنها مسئله‌ای که مطرح بود، اعلام این مطلب بود که من به آقای سیاسی گفتم با پرس جلسه بگذاریم و با ایشان مکاتبه کنیم. در این میان هیچ مذاکره‌ای حتی در سطح تماس تلفنی صورت نگرفت و تنها مذاکره همین دیداری بود که در خدمت آقای سیاسی صورت پذیرفت.


حمیدرضا سیاسی هم تصریح کرد: جهانشاهی از دوستان صمیمی و نزدیک پرس بود. رابطه دوستانه آنها در این سطح بود که حتی یکدیگر را با اسم کوچک صدا می‌زدند و وقتی ما به دفتر آقای پرس رسیدیم این شخص در آنجا حضور داشت و به هیچ عنوان حضور او به خاطر ما هماهنگ شده نبود. ایشان 20 دقیقه قبل از جلسه با پرس رفتند و وقتی که با من به زبان فارسی احوالپرسی کرد، تازه متوجه شدم که این شخص ایرانی است.


او ادامه داد: وقتی که این رابطه صمیمی را با پرس دیدم از او خواستم تا مسائل را به بهترین شکل پیش ببرد و او هم به خاطر ایرانی بودن از مسائل مالی این دیدار حمایت کرد و توافق کردیم از یک رقم بالا به این رقم پایین برسیم.


رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود در مورد نتایج و دستاوردهای مذاکره با مسئولان باشگاه رئال مادرید گفت: در چند محور با آنها مذاکره کردیم که یکی از آنها برگزاری دیدار دوستانه دو تیم در حوالی ماه جولای سال آینده است که تقریبا اواخر مردادماه می‌شود. از رئال خواستیم با تمام ستاره‌هایش به ایران سفر کند و حتی از آقای سانچس خواستم که اگر ستاره‌ای مصدوم بود او را هم به ایران بیاورند تا در کنار تیم باشد که قبول کرد.


او افزود: دیگر مسائل مطرح، همکاری آکادمیک شامل تبادل مربی، آموزش تیم‌های پایه، استعدادیابی و تشخیص بازیکنان خوب و مستعد بود. در این میان محور اساسی مذاکرات ما در مورد استفاده از علم صنعت فوتبال در بخش‌های اسپانسرینگ و مارکتینگ بود. ما شاهد پیشرفت بسیار خوب آنها هستیم و حتی‌می بینیم در این مسئله از آب کره می‌گیرند!


رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: متاسفانه ما در فوتبال ایران در ابتدایی‌ترین مسائل نیز مشکل داریم اما قرار شده تا از باشگاه رئال مادرید در آینده مستشارهای اقتصادی به ایران بیاید.


سیاسی در ادامه در پاسخ به این سوال که بسیج دانشجویی در بیانیه‌ای اعلام کرده فردا با برگزاری یک تجمع به مذاکره پرسپولیس با رئال مادرید از طریق یک واسطه غیرقانونی اعتراض می‌کند گفت: من فقط می‌توانم برای این دوستان شفاف‌سازی کنم که متوجه شوند موضوع خاصی در میان نبوده است. حساسیت خاص افرادی که به نظام نزدیک هستند در این رابطه قابل درک است. من فقط می‌توانم برای آنها توضیح دهم که هیچ رابطه غیرمنطقی و غیر عرفی وجود نداشته است.


رییس هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به این سوال که ممکن است به خاطر این اتفاقات پیش آمده دیدار تدارکاتی دو تیم برگزار نشود گفت: ما به برگزاری این بازی خیلی مصر هستیم. این بازی فصل جدیدی در فوتبال ما بازی می‌کند و ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که این دیدار انجام شود.


او درباره هزینه‌های این بازی هم گفت: هزینه‌های این دیدار به چند بخش تقسیم می‌شود که اصلی‌ترین بخش آن هزینه‌های خود بازی است که باید به باشگاه اسپانیایی پرداخت شود و همین طور هزینه‌های مربوط به برگزاری این مسابقه. اما این بازی درآمدهایی هم برای باشگاه به همراه دارد که ما روی این قسمت حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم. برگزاری این بازی‌ها به روابط دو باشگاه کمک می‌کند که بتوانند در بسترهای مختلف با یکدیگر همکاری داشته باشند.


سیاسی در واکنش به این موضوع که احتمال دارد شورای عالی امنیت ملی با برگزاری این بازی مخالفت کند گفت:‌ اگر شورای امنیت و یا مقامات حکومتی حکم به لغو این بازی بدهند ما تابع قانون هستیم.


او همچنین در پاسخ به این سوال که چه دلیلی داشت که با وجود بدهی‌های میلیاردی باشگاه پرسپولیس چنین بازی نمایشی انجام شود، گفت: بدهی‌ها یک موضوع است و برگزاری این بازی‌های نمایشی هم یک موضوع دیگر. ما در پرسپولیس تاکنون بازی در سطح رئال مادرید نداشته‌ایم.


در این لحظه خبرنگاران به سیاسی یادآوری کردند که چند سال پیش پرسپولیس با بایرن مونیخ در تهران دیداری تدارکاتی انجام داد که این صحبت پاسخ خاصی از سوی رییس هیات مدیره پرسپولیس به دنبال نداشت.


رییس هیات مدیره پرسپولیس در ادامه در واکنش به نقش جهانشاهی در ارتباطات بعدی دو باشگاه گفت: جهانشاهی و رئال مادرید هیچ ربطی به هم ندارند. اگر جلسه دیگری با رئالی‌ها داشته باشیم با خودشان صحبت می‌کنیم و من هیچ صحبتی با جهانشاهی نخواهم داشت.


سیاسی درباره اعتراض اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به این مذاکرات گفت: همانطور که گفتم اگر کمیسیون فرهنگی مجلس و یا شورای عالی امنیت ملی حکم بدهند، ما تابع آن‌ها هستیم.


او درباره احتمال خداحافظی رسمی علی کریمی از دیدار تدارکاتی مقابل رئال مادرید گفت: اگر قرار باشد کریمی در این بازی خداحافظی کند ما استقبال می‌کنیم و این اتفاق برای پرسپولیس افتخار بزرگی است.


سیاسی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود او برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس 5 میلیارد پول داده است گفت: من 5 میلیارد برای آمدن به هیات مدیره نداده‌ام. البته بعد از اینکه عضو هیات مدیره شدم برای باشگاه هزینه کرده‌ام اما هزینه‌ها تا به حال به من برنگشته است.


او در ادامه درباره مشکلات اسپانسر با باشگاه گفت: اسپانسر تا به حال 9 میلیارد و 500 میلیون به حساب نقدی باشگاه واریز کرده و بیش از 100 میلیون هم به حساب‌های دیگر باشگاه واریز کرده است.


رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا در روزهای گذشته در قامت یک مدیرعامل کار کرده‌اید گفت: تا زمانی که مدیرعامل قطعی انتخاب می‌شود، معمولا همکاری بین سرپرست و هیات مدیره تنگاتنگ است. زمانی که مدیرعامل انتخاب شود هم این همکاری کمرنگ‌تر می‌شود. به هر حال سرپرست باشگاه نیاز به حمایت دارد.


رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا روابطی اقتصادی بین شما و آقای پرس قرار است شکل بگیرد یا خیر نیز گفت: خیر. فعالیت بین ما و شرکت پرس بسیار بیشتر از فاصله بین پرسپولیس و رئال مادرید است. دامنه ما بسیار محدودتر است که بتوانیم با آنها کار کنیم.


سیاسی ادامه داد: امیدوارم دیدار با رئال مادرید در این دوره سود داشته باشد. این کار کاملا به صورت برنامه‌ریزی شده پیش می‌رود و کاملا بر روی آن آنالیز لازم انجام شده و برای ما سوددهی چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ معنوی مهم است. وقتی بازیکنانی در این سطح به ایران سفر می‌کنند تا با ما دیدار کنند بسیار متفاوت از دیدار با تیم پیشکسوتان است. در این سفر تمرین مشترکی نیز بین بازیکنان رئال و پرسپولیس نیز انجام خواهد شد.


او در مورد مسائل مربوط به حق پخش دیدار پرسپولیس و رئال مادرید گفت: اگر آنها به ایران سفر کنند باید تابع قوانین ما در مسئله حق پخش باشند و در این زمینه نیز در مذاکراتی به نتیجه خواهیم رسید. حق پخش کلیه بازی‌های رئال در اسپانیا قبلا واگذار شده و آنها تاکید داشتند که حق پخش اسپانیا برای خود کشور اسپانیاست.


سیاسی: به جهانشاهی نمی‌خورد عامل موساد باشد


حمیدرضا سیاسی پس از نشست خبری مشترک با خبرنگاران در برابر سوالات زیادی در مورد امیرحسین جهانشاهی قرار گرفت و گفت: من نمی‌دانم چرا ایشان را به عنوان عامل موساد معرفی می‌کنند. به نظر من ایشان نمی‌تواند عامل موساد باشد. این فرد بسیار متمول و دارای روابط اقتصادی بسیار بالایی است. شاید او فردی ضدانقلاب و معاند با جمهوری اسلامی باشد اما اینکه عامل موساد باشد را نمی‌دانم.


او ادامه داد: من از کجا باید می‌دانستم این فرد عامل موساد است؟ من که از قبل ایشان را نمی‌شناختم. من نه با عوامل موساد در ارتباطم و نه آنها را می‌شناسم که بخواهم در اسپانیا این فرد را بشناسم.


رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه در دیدار با سران رئال مادرید هدایایی نیز بین دو باشگاه رد و بدل شد گفت: ما برخی از صنایع دستی ایران را به آنها دادیم و مسئولان باشگاه رئال مادرید نیز پیراهن شماره 10 به همراه اقلامی چون خودکار و نشان باشگاه را به ما دادند.


سیاسی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد عکسی که از او و مسئولان باشگاه پرسپولیس به همراه کنترائو بازیکن رئال مادرید گرفته شده نیز گفت: در هنگام بازدید از سایت باشگاه رئال مادرید، رائول از کنترائو خواست تا با ما عکسی یادگاری بگیرد و به هیچ عنوان این طور نبود که ما از او بخواهیم تا با ما عکس بگیرد.


رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان اضافه کرد: تیم رئال مادرید یک روز قبل از بازی به ایران سفر می‌کند و صبح روز بازی یک تمرین یک تمرین سبک را انجام می‌دهد و بلافاصله پس از برگزاری دیدار با پرسپولیس برای سفر به اسپانیا به فرودگاه می‌رود.


منتقمی: در هر پستی که باشم به پرسپولیس کمک می‌کنم


بهروز منتقمی پس از پایان نشست خبری مشترک با خبرنگاران در مورد انتخاب مدیرعامل باشگاه گفت: انتخاب مدیرعامل باشگاه دست من نیست. در این مورد هیات مدیره باید جلسه‌ای را برگزار و مدیرعامل را انتخاب کند. در هر جایگاهی که باشم و هر کسی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باشد به باشگاه پرسپولیس کمک خواهم کرد و تلاش می‌کنم تا بتوانم تجربیاتم را به مسئولان باشگاه پرسپولیس منتقل کنم.


سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعی از زمان انتخاب مدیرعامل جدید دارد نیز گفت: در این زمینه اختیاردار نیستم و هر وقتی که هیات مدیره تصمیم بگیرد، مدیرعامل جدید انتخاب می‌شود.


او در پاسخ به این سوال که اعلام شده شما برای مدیرعاملی اختیار تام می‌خواهید نیز گفت: بر طبق اساسنامه هیات مدیره می‌تواند اختیارات کامل و یا بخشی از آن را به مدیرعامل بدهد و مدیرعامل در این میان مجری است.


سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: باید یک نکته از بازی دوستانه‌ای که پارسال بین پیشکسوتان میلان و پرسپولیس برگزار شد را یادآوری کنم. میلانی‌ها با خاطره خوب تهران را ترک کردند و مالدینی هم بارها در فرودگاه از مهمان‌نوازی باشگاه تشکر کرد. همین باعث شده که پیشکسوتان میلان به طور رسمی به ما اعلام کنند که آماده برگزاری بازی برگشت هستند. اگر بازی سال گذشته خوب انجام نمی‌شد،‌ آنها هم چنین علاقه‌مندی نشان نمی‌دادند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن