تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798451485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري گردهمايي ويژه دانشجويان ورودي جديد در دانشگاه مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۴۸ب.ظ)
برگزاري گردهمايي ويژه دانشجويان ورودي جديد در دانشگاه مازندران گردهمايي ويژه دانشجويان ورودي جديد دانشگاه مازندران با حضور مسؤولان و مديران دانشگاهي و دوهزار نفر از دانشجويان دختر و پسر در باشگاه ورزشي حضرت قائم (عج) پرديس دانشگاه مازندران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم دكتر اصغري آقمشهدي رئيس دانشگاه مازندران، ضمن خيرمقدم به دانشجويان، آنها را گل سرسبد اقصي نقاط كشور معرفي كرد كه با حضور سبزشان فضاي معنوي دانشگاه را عطرآگين كرده و به مقطع جديدي از زندگي علمي شان ورود كردند.
دكتر اصغري آقمشهدي سپس به معرفي دانشگاه مازندران پرداخت و گفت: دانشگاه مازندران با 12 دانشكده و 13هزار دانشجو به عنوان قطب آموزش عالي و دانشگاه منتخب و مادر استان به خود مي بالد كه شما را در آغوش خود جاي داده است.
وي همچنين خطاب به دانشجويان گفت: اگرچه اين دانشگاه مانند ساير دانشگاه هاي كشور از وجود برخي كمبودها مانند خوابگاه رنج مي برد اما تلاش تمامي مديران و دست اندركاران دانشگاه اين است كه محيطي آرام براي رشد و تربيت و حفظ روحيه و نشاط شما فراهم كنند لذا سعي كنيد با بهره گيري از امكانات موجود دانشگاه در پايان 4 ساله تحصيلات خود در مقطع كارشناسي به يك نيروي متخصص، كارآمد و پاسخگو به جامعه تبديل شويد زيرا شماييد كه بايد آينده كشور را بسازيد و اگر اين چنين شديد قطعا مي توان گفت دانشجوي موفقي هستيد.
دكتر اصغري آقمشهدي در بخش ديگري از سخنان خود به دانشجويان توصيه كرد: فرصت ها را مغتنم بشماريد و با مديريت كردن زمان و هدر ندادن وقت و جواني خود در كنار فعاليت هاي علمي، با حضور در فعاليت هاي فرهنگي و تشكل هاي دانشجويي، توانمندي هاي خود را تقويت كنيد و به عبارتي علاوه بر تحصيل علم، به تهذيب نفس خود بپردازيد كه اين دو در كنار هم به منزله دو بال براي پيشرفت و سعادت است.
رئيس دانشگاه مازندران با اشاره به اينكه دانشجويان عزيز براي موفقيت بايد ابزارهاي آن را در اختيار بگيرند گفت: داشتن هدف در زندگي، دارا بودن همت عالي، داشتن دوستان خوب، استفاده از تجربيات ديگران و مشورت با آنها و نظم و انضباط و برنامه ريزي دقيق از ابزارهاي موفقيت هستند.
دكتر اصغري آقمشهدي در پايان ضمن تاكيد دانشجويان به رعايت مقررات دانشجويي گفت: در دانشگاه با مقررات مختلف آموزشي و مقررات مربوط به آداب دانشجويي آشنا شويد و در اجراي آن تمام همت خود را به كار ببنديد كه اين امر تمريني است براي اجتماعي شدن و زندگي در جامعه مدني. هم مقررات را پذيرا باشيد و هم آنها را اجرايي كنيد.
دكتر محمود دياني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه مازندران نيز در اين مراسم خطاب به دانشجويان ورودي جديد، اظهار اميدواري كرد كه بهترين خاطرات زندگي شان در دانشگاه مازندران رقم بخورد.
عضو هيات رييسه دانشگاه در پايان به دانشجويان توصيه كرد: حتما ارتباط تان را با همه بخش هاي دانشگاه و از جمله معاونت فرهنگي و اجتماعي حفظ كنيد.
همچنين دكتر كوروش نوذري معاون اداري و مالي دانشگاه مازندران، در سخناني با اشاره به رتبه بندي دانشگاه هاي كشور، دانشگاه مازندران را در بين ساير دانشگاه هاي تحت پوشش وزارت علوم، در رتبه 17 معرفي كرد و گفت: امروز دوباره حركت سريع و رو به رشد دانشگاه مازندران آغاز شده است و به عنوان مثال دانشكده فني و مهندسي ما با يك نرخ رشد بسيار مطلوبي رو به پيشرفت است كه با وجود اينكه تنها چند سال از تاسيس آن مي گذرد اما جوانان بسيار مستعدي را به عنوان عضو هيات علمي جذب كرده و افق روشني را براي دانشگاه مازندران ترسيم كرده است.
دكتر نوذري سپس به افق چشم انداز 1404 اشاره كرد و گفت: طبق برنامه ريزي هاي انجام گرفته تا حدود 11 سال ديگر سمبل و نماد آموزش عالي در شمال كشور يعني از مرزهاي آستارا تا مرزهاي بندر تركمن باشيم چون عزم و اراده رسيدن به اين هدف در مسؤولان دانشگاه ديده مي شود.
سپس دكتر شادمهر ميردار معاون آموزشي دانشگاه در گردهمايي دانشجويان ورودي جديد گفت: دانشگاه مازندران ميزبان 1600 دانشجوي جديد در مقطع كارشناسي و 1105 دانشجوي جديد تحصيلات تكميلي است كه در مجموع امسال 2705 دانشجوي جديد در دانشگاه مازندران حضور دارند كه با انرژي كه به مجموعه مي دهند انشاءالله باعث سربلندي و افتخار دانشگاه خواهند شد.
دكتر ميردار سپس به درصد آمار دانشجويان جديد اشاره كرد و افزود: از مجموع 1600 دانشجوي كارشناسي، 76 درصد متعلق به خانم ها و حدود 24 درصد مربوط به دانشجويان پسر مي باشد.
ديگر سخنران اين مراسم دكتر سيد حسين حسيني مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه مازندران بود كه در سخناني ويژگي هاي يك دانشجوي نمونه و موفق را خوب درس خواندن و تلاش جهت ارتقاي علمي دانست و خطاب به دانشجويان گفت: بايد تمام همت خود را صرف تحصيل علم نموده و در پي دانش اندوزي باشد
مسؤول نهاد نمايندگي دانشگاه مازندران، دومين ويژگي دانشجوي مطلوب را كسب آمادگي براي ارائه خدمات، مطابق با نياز اجتماعي و علاقه فردي دانست وگفت: اين بدان معني است كه هدف او از درس و تحصيل خدمت‏گزاري باشد، نه صرف اندوختن علم.
حجت الاسلام حسيني در ادامه ويژگي سوم دانشجوي حقيقي را ارتقاي سطح معنويت فردي و به دنبال آن ارتقاي كيفي امور معنوي دانشگاه و جامعه عنوان كرد و افزود: دانشجو در برنامه زندگي معنوي خود نيز بايد باعث پيشرفت گردد و همچون يك الگو عمل كند
وي هوشياري و تيزبيني و داشتن قدرت تحليل سياسي و قبل از آن آگاهي صحيح و دقيق از پديده‏ هاي اجتماعي و اتخاذ موضع آگاهانه و صحيح و بجا و مناسب و برخاسته از مباني اسلامي را از ديگر ويژگي‏ هاي دانشجوي مسلمان و از ضروريات زندگي دانشجويي معرفي كرد و كفت: جامعه از يك دانشجو انتظار دارد افزون بر تدبير و تفكر در مورد پديده‏ ها و امور سياسي به صورت آگاهانه بر روي آنها تأثير بگذارد و مردم را در اين مواقع هدايت و راهنمايي كند.
وي در پايان به فرمايش رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجويان دانشگاه تهران در سال 1377 اشاره كرد كه فرمود: عزيزان من! رابطه با خدا را جدّي بگيريد، شماها جوانيد، به آن اهميت بدهيد، با خدا حرف بزنيد، از خدا بخواهيد، مناجات، نماز، نماز با حال و با توجه براي شما خيلي لازم است؛ مبادا اينها را به حاشيه برانيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن