تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819161976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منتقمي: بازي برگشت با ميلان برگزار مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منتقمي: بازي برگشت با ميلان برگزار مي‌کنيم
منتقمي سرپرست باشگاه پرسپوليس در نشست خبري امروز تاکيد کرد با فرد ضد انقلاب در جريان توافق با رئال مادريد مذاکره‌اي نداشته اند.

به گزارش "ورزش سه"، بهروز منتقمی در نشست خبری مدیران باشگاه پرسپولیس با اصحاب رسانه درباره چگونگی ملاقات مدیران باشگاه پرسپولیس با امیرحسین جهانشاهی عنصر ضدانقلاب گفت:

با این آقا مذاکره ای نداشتیم

ما هیچ مذاکره با واسطه و یا بی‌واسطه با این شخص نداشتیم و من قبل از سفر به آقای سیاسی گفتم که باید به صورت مستقیم با پرز یا سانچس رئیس و مدیرعامل باشگاه رئال مادرید جلسه برگزار کنیم که آقای سیاسی هم روی همین مساله تاکید داشت. باز هم تاکید می‌کنم هیچ‌گونه مذاکره و تماسی با این فرد انجام ندادیم.

پرسپولیس کارهای بزرگ انجام می دهد

باید بازی با تیم های بزرگ جهان ادامه دار باشد باشگاه پرسپولیس کار حرفه ای انجام می دهدو این مساله به کار حرفه‌ای مربوط است. باشگاه بزرگ پرسپولیس با میلیون‌ها هوادار باید کارهای بزرگ انجام بدهد. قطعا این موارد بلندمدت است.

بازی برگشت با میلان برگزار می کنیم

زمانی که پیشکسوتان باشگاه میلان برای برگزاری دیداری دوستانه با پرسپولیس به تهران آمدند هنگام خروج از کشورمان خاطرات خوبی داشتند و حتی مالدینی چندین بار در فرودگاه از ما تشکر کرد. حالا این باشگاه آمادگی این را دارد که بازی برگشتی بین پیشکسوتان میلان و پرسپولیس در ایتالیا برگزار شود و منتظر پاسخ ما هستند. مطمئنا اگر این دیدار برای ایتالیایی‌ها خاطره‌انگیز نبود و میهمان‌نوازی ما خوب نبود این علاقه را نشان نمی‌دادند. حتی باشگاه هامبورگ از ما دعوت کرد و ما مذاکراتی هم با این باشگاه داشته‌ایم اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

مقامات کشوری باید تائید کنند

با تمام این اوصاف نکته اساسی در اینگونه اقدامات بین‌المللی و حضور تیم‌های خارجی در ایران و برعکس این است که حتما باید به تایید مقامات کشوری برسد و اگر این مساله تایید نشود، همان طور که سیاسی گفت هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود.

ادامه دارد ...


بهروز منتقمي (قائم مقام)پرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/07/19 15:25  تعداد بازدید: 2,329





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن