تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820846976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکوندي: به رده‌هاي بالايي جدول فکر مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مکوندي: به رده‌هاي بالايي جدول فکر مي‌کنيم
سرمربي تيم نفت مسجد سليمان معتقد است تيمش با وجود مشکلات زياد، در ليگ برتر مي‌ماند.

بهروز مکوندی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: در حال حاضر تمرین‌هایمان را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌کنیم. سعی می‌کنم هم روی مسائل بدنی و هم روی مسائل فنی به طور همزمان کار کنیم. تیم ما از نظر شرایط بدنی اوضاع خوبی ندارد.

وی افزود: به خاطر مصدومیت‌هایی که برایمان به وجود آمده، دچار کمبود بازیکن هستیم و به همین خاطر مجبور هستیم در بازی جام حذفی از جوانان استفاده کنیم. نبود بازیکن، فشار زیادی را به تیم وارد کرده است. ان‌شاءالله در نیم فصل با جذب بازیکن این مشکل را حل می‌کنیم.

وی درباره حل مشکلات مالی نیز گفت: خدا رو شکر مشکلات حل شده است. 30 درصد از قراردادها پرداخت شد و به نظر می‌رسد مدیریت با جذب اسپانسر می‌خواهد اوضاع مالی تیم را بهتر کند.

مکوندی در پاسخ به این سوال که چه زمانی بازیکن خارجی جذب می‌کنید گفت: فیلم بازی چند بازیکن خارجی به دستم رسیده و فکر می‌کنم تا چند روز آینده، فرد مورد نظرم را انتخاب کنم. البته بازیکنی که انتخاب می‌کنم باید بیاید و به صورت تستی در تمرین‌های ما شرکت کند و بعد اگر شرایط خوبی داشت قرارداد را ببندیم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در ادامه به مشکلات این تیم اشاره کرد و افزوود: تیم ما مشکلات زیادی دارد و من هم با علم به این که این مشکلات را دارد، مسئولیت را قبول کردم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما می‌خواهم همه بدانند با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنیم. با این حال تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در انتهای فصل در بالای جدول بایستیم. من به رتبه 13 یا 14 فکر نمی‌کنم، بلکه تمرکز بر روی رده‌های بالای جدول است.


بهروز مکوندي (سرمربي)نفت مسجد سليمانليگ برتر


1393/07/19 13:22  تعداد بازدید: 1,005





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن