تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820374263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظامیان اسپانیا درجنوب عراق مستقر می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نظامیان اسپانیا درجنوب عراق مستقر می شوند مادرید- ایرنا- منابع وزارت دفاع اسپانیا اعلام کردند نظامیان این کشور پایان سال جاری میلادی به عراق اعزام می شوند و به احتمال زیاد در یکی از پایگاه های جنوب عراق مستقر خواهند شد.


به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری افه ، "پدرو مورنس" وزیر دفاع اسپانیا روز جمعه در چارچوب تعیین نقش اسپانیا در نیروهای ائتلاف بین المللی برای مبارزه با داعش ، با اعزام 300 نظامی این کشور به عراق برای تعلیم و آموزش های سربازان عراقی موافقت کرد.
منابع وزارت دفاع تصریح کردند این عملیات بین 7 تا 8 هفته طول خواهد کشید اما خروج نظامیان اسپانیایی پس از ورود به عراق تا شش ماه پیش بینی شده است، هرچند این زمان قابل تمدید خواهد بود.
وزارت دفاع اسپانیا همچنین اعلام کرد ، همانطوری که وزیر دفاع این کشور گفته است ، نظامیان اسپانیایی در کنار نظامیان ایتالیایی مسوولیت آموزش و تعلیم یک تیپ ارتش عراق را بر عهده می گیرند و بر روی کاربرد مواد منفجره ، پاکسازی مین زمینی و اجرای عملیات ویژه متمرکز خواهند شد .
منابع مذکور همچنین اعلام کردند این آموزش ها علاوه بر اینکه می تواند در عراق انجام شود، این امکان وجود دارد نظامیان عراقی این آموزش ها را در کشورهای گروه ائتلاف انجام دهند ، هرچند که محل استقرار نیروهای اسپانیایی به احتمال زیاد در جنوب عراق خواهد بود.
مورنس در این راستا روزهای 21 تا 23 اکتبر (29 مهر تا 1 آبان ) در مجلس نمایندگان اسپانیا حضور خواهد یافت تا در مورد این عملیات، کسب مجوز و تشریح بیشتر جزئیات این ماموریت به نمایندگان اطلاع دهد .
در این زمینه، منابعی در دولت اسپانیا گفته ا ند مورنس این مجوز را کسب خواهد کرد زیرا علاوه بر اکثریت مطلق نمایندگان حزب حاکم دولت ، نمایندگان حزب سوسیالیست نخستین حزب رقیب نیز به این عملیات رای مثبت خواهند داد.
اروپام *5*491**1561** 1583


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن