تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798707103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحلیلگر روس: رفتار دوگانه غرب در مساله تروریسم خاورمیانه را متشنج کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تحلیلگر روس: رفتار دوگانه غرب در مساله تروریسم خاورمیانه را متشنج کرده است مسکو - ایرنا - ژنرال "لئونید شرشنیوف" رئیس بنیاد امنیت ملی و بین الملل روسیه گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی متحد این کشور در مساله مبارزه با تروریسم در خاور میانه، صادقانه رفتار نمی کنند و سیاست دوگانه این کشورها اوضاع منطقه را متشنج کرده است.


شرشنیوف روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: اوضاع کنونی منطقه خاورمیانه که جولانگاه خطرناکترین گروه های تروریستی جهان شده، بر اثر سیاست ها و اقدامات اشتباه کشورهای غربی بروز کرده است.
وی افزود: به عنوان مثال گروه تروریستی داعش که حال بخش هایی از سوریه و عراق را اشغال کرده، با حمایت مستقیم سازمان های اطلاعاتی غرب و آمریکا به وجود آمده است.
رئیس بنیاد امنیت ملی و بین المللی روسیه ادامه داد: برخی کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی در این طرح شوم به غرب کمک کرده اند و به همین دلیل مسئول اصلی بروز وضعیت کنونی در منطقه خاورمیانه هستند.
کارشناس روس با بیان اینکه آمریکا و متحدان غربی و عربی آن، گروه داعش را با هدف سرنگونی حکومت بشار اسد در سوریه به وجود آوردند، گفت: شواهد انکارناپذیری برای اثبات نقش این کشورها در ایجاد گروه داعش و برخی گروه های تروریستی دیگر وجود دارد.
وی اضافه کرد: مقامهای آمریکایی بطور منظم در سالهای اخیر با سران گروه های تروریستی فعال در سوریه دیدار کردند و صدها میلیون دلار کمک مالی و تسلیحاتی در اختیار آنها گذاشتند.
ژنرال روس گفت: داعش تا پارسال همانند سایر گروه های تروریستی فعال در سوریه در فهرست گروه های آزادیبخش آمریکا قرار داشت و این کشور به همراه متحدان خود مانع محکومیت هر گونه اقدام تروریستی این گروه ها در سوریه می شد.
شرشنیوف افزود: کشورهای غربی بارها در شورای امنیت با پیشنهاد روسیه برای محکوم کردن حملات تروریستی این گروه ها مخالفت کردند و در واقع چشم پوشی آنها بر روی این جنایت، گروه های تروریستی را برای انجام اعمال شرارت آمیز، گستاختر و جریتر کرد.
به گفته وی، حتی پس از آن که داعش به شهرهای عراق حمله کرد؛ آمریکا و متحدان غربی این کشور هیچ اقدامی برای مبارزه با آن نکردند و تعلل آنها به گروه تروریستی امکان داد تا مناطق وسیعی از عراق را اشغال کند.
تحلیلگر روس ادامه داد: این رفتار آمریکا پرده از نقشه شوم این کشور برای منطقه خاور میانه برمی دارد که بر تضعیف و سپس تجزیه برخی از این کشورها به کشورهای کوچکتر استوار شده است.
رئیس بنیاد امنیت ملی و بین المللی روسیه نشانه دیگر اجرای این نقشه آمریکا را اقدامات یکجانبه این کشور خواند که بدون کسب موافقت دولت سوریه و مجوز مربوطه شورای امنیت به بهانه مبارزه با تروریست ها این کشور را هدف حملات خود قرار داده است.
وی گفت: کشورهای منطقه باید مراقب سیاست های غرب که از مساله تروریسم برای نیل به اهداف سیاسی و ژئوپلیتیک خود استفاده می کند، باشند.
تحلیلگر روس افزود: سیاست روسیه برقراری ثبات در منطقه خاور میانه با کمک کشورهای این منطقه است و در این عرصه بازیگران خارجی نقش کمکی دارند.
رئیس بنیاد امنیت ملی و بین المللی روسیه با بیان اینکه مسکو در این عرصه با کشورهای منطقه خاور میانه به ویژه ایران همکاری نزدیکی دارد، گفت: روسیه امیدوار است با مشارکت صادقانه با کشورهای منطقه به آنها در مبارزه با تروریست ها کمک کند. روسیه در سالهای اخیر به عراق و سوریه کمک های ارزشمندی کرده است و اکنون هم حمایت های مسکو در راستای تقویت توانمندی های نظامی و امنیتی کشورهای منطقه انجام می گیرد.
اروپام*3*391**1485**1479


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن