تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804435221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حمایت های به موقع لیگ برتری شدن تیم پاس دور از دسترس نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با حمایت های به موقع لیگ برتری شدن تیم پاس دور از دسترس نیست همدان- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: با حمایت های به موقع مسوولان، هواداران و دست اندرکاران فوتبال همدان لیگ برتری شدن تیم پاس دوراز دسترس نیست.


"بهرام یدی" روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه این موفقیت ها باید با حمایت های ویژه مسوولان پاسخ داده شود، گفت: به هر حال تداوم پیروزی ها علاوه بر انگیزه معنوی نیاز به تزریق انگیزه مادی هم دارد و البته تا به اینجا شاهد حمایت های بسیار خوب "محمدناصر نیکبخت" استاندار همدان و سایر مسوولان اجرایی استان بوده ایم اما می بایست این توجه به تیم ادامه یابد و بتوانیم شرایط بهتری رقم بزنیم.
وی اظهار داشت: همه تلاش خود را در حمایت از تیم در راستای کسب پیروزی های بهتر و بیشتر خواهیم داشت و انتظار دارم در این راه حمایت ها به خصوص از جانب هواداران هم پر رنگ تر باشد.
وی اضافه کرد: همه ما یک هدف مشترک را دنبال می کنیم که حضور در لیگ برتر است، حالا که پایه های موفقیت در لیگ یک بنا شده و همه مجموعه تیم در تلاش برای رسیدن به این مهم هستند، بنابراین از هم اکنون مسوولان و هواداران باید در کنار تیم در این مسیر سخت قرار گرفته و لطف و عنایت خود را بجای آورند.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به اینکه قدردان تلاش و تعصب کادر فنی و بازیکنان هستیم، گفت: امیدوارم با حمایت های لازم و به موقع بتوانیم پاسخگوی پیروزی های آنها باشیم.
وی در خصوص بازی روز گذشته تیمش مقابل داماش گیلان که به برتری پاسی ها انجامید، گفت: در بازی روز گذشته در شرایطی به برتری رسیدیم که بارش شدید باران، برودت هوا و خیس شدن زمین چمن مصنوعی ورزشگاه همه به سود تیم شمالی داماش بود و در حالیکه بازیکنان ما به بازی در این شرایط عادت نداشتند این تجربه و درایت کادر فنی و بازیکنان بود که توانست حریف را در خانه ناکام کند.
وی اضافه کرد: داماش تیم خوب و جنگنده ای بود و تلاش داشت با برتری در این بازی خانگی شرایط خود را در بالای جدول بهتر کند اما بازیکنان ما با تجربه بالا و تمرکز مناسب در بازی توانستند ضمن مهار تاکتیک حمله حریف، سه امتیاز شیرین را تصاحب کنند.
یدی اظهار داشت: تیم حریف اصلا انتظار نداشت که در این بازی مغلوب شود و ما هم به هیچ عنوان دنبال تصاحب حداقل امتیاز و تساوی نبودیم و اکنون خوشحالم تیمی که مهابادی هدایت آن را برعهده دارد، علاوه بر بازی های زیبا و جذاب، هجومی و تاکتیک پذیر است.
تیم پاس همدان در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور توانست تیم داماش گیلان را در بازی خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
پاسی ها به لطف این پیروزی توانستند با شش امتیاز و فقط با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم های اول و دوم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته یک کشور در جایگاه سوم قرار بگیرند.
7520/2624


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن