تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزمرگی، مانع اقتصاد مقاومتی در ورزش |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: روزمرگی، مانع اقتصاد مقاومتی در ورزش
کد خبر: ۴۴۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷ - 11 October 2014


رییس اسبق فدراسیون قایقرانی گفت: تا زمانی که روش‌ها را اصلاح نکنیم در بحث اقتصاد مقاومتی در ورزش توفیقی حاصل نخواهیم کرد.


به گزارش ایسنا، احمد دنیامالی، رییس اسبق فدراسیون قایقرانی در جریان نشست اقتصاد مقاومتی در ورزش تصریح کرد: تا زمانی که روش‌ها را در ورزش اصلاح نکنیم، برگزاری چنین نشست‌هایی تاثیرگذار نیست.


وی افزود: با وجود این که 90 درصد از کارهایمان جاری است اما بیشتر در ورزش دچار روزمرگی شدیم و این مساله خلاف موضوع اقتصاد مقاومتی در ورزش است.


دنیامالی تصریح کرد: یکی از مشکلات بزرگی که ورزش ما را تهدید می‌کند نداشتن برنامه‌محوری در ورزش است. سالیان زیادی است که طرح جامع ورزش نوشته شده، اما در حال حاضر این طرح در حال خاک خوردن است و این امر به خاطر آن است که در ورزش برنامه محور نیستیم و فقط دچار روزمرگی شده‌ایم.


رییس اسبق فدراسیون قایقرانی گفت: در حال حاضر ما نیروهای متخصص زیادی در دانشکده تربیت بدنی تربیت کردیم که اکثر آن‌ها یا بیکار هستند و یا در جای خود قرار ندارند و این امر به خاطر آن است که به ورزش قهرمانی بیشتر بها و اهمیت می‌دهند. چرا باید هزینه هنگفتی را در فوتبال هزینه کنیم که در بازی‌های آسیایی با نتایج اسف‌باری کنار می‌رود اما در رشته‌هایی که هزینه‌کرد آن‌ها پایین است به مدال دست پیدا می کنیم. متاسفانه در حوزه ورزش با عقلانیت رفتار نمی‌کنیم.


وی در پایان گفت: ما باید ورزش حرفه‌ای را تجاری سازی کنیم و به سمت خصوصی سازی حرکت کنیم؛ تا زمانی که فرایند تجارت سازی قانونمند نشود نمی توانیم بحث اقتصاد در ورزش را جدی درنظر بگیریم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن