تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798504278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«سفید سیاه خاکستری» چهره بد هفته، اعتراف هفته و تقلب هفته+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: «سفید سیاه خاکستری»
چهره بد هفته، اعتراف هفته و تقلب هفته+تصاویر
در هفته گذشته دندان نخست وزیر انگلیس با پاسخ وزیر امورخارجه کشورمان شکست، معاون اوباما نیز که به صورت اتفاقی راست گفته بود توجه تمام رسانه‌ها را به سوی خود جلب کرد و یک نماینده مجلس به فراموشی مقطعی مبتلا شد.

خبرگزاری فارس: چهره بد هفته، اعتراف هفته و تقلب هفته+تصاویر



سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس در نظر دارد تا خبرسازترین «چهره‌های» هفته گذشته را تحت عنوان بسته خبری «سفید سیاه خاکستری» به مخاطبان خود معرفی کند. با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته:   *پیام هفته شنیده‌اید می‌گویند فلانی در حدی نیست که بخواهیم جوابش را بدهیم، حالا شده ماجرای گزافه گویی‌های چندی پیش نخست وزیر انگلیس و پاسخ ایران «ما حد کامرون را در اندازه‌ای نمی‌دیدیم که رئیس جمهور یا وزیر خارجه به او پاسخ دهد پاسخ قاطع سخنگوی وزارت خارجه کافی بود» سخنی صریح از سوی ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مقابل ادعای دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس که چندی پیش ایران را به حمایت از گروه‌های تروریستی متهم کرده بود که در کمیسیون سیاست خارجی مجلس مطرح شد.  

    *اعتراف هفته «داعش دست‌پرورده متحدان منطقه‌ای ماست» ما یعنی آمریکا! اعترافی که همه آن را می‌دانستند اما عجیب بود چراکه گوینده سخن «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور آمریکاست. بایدن با ذکر نام کشورهای امارات، عربستان و ترکیه مدعی شد که این کشورها در دوران جنگ داخلی سوریه با حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه‌های افراطی مخالف بشار اسد، زمینه شکل‌گیری و رشد داعش را فراهم کردند. اما ماجرا به همین جا ختم نشد بایدن که به صورت اتفاقی راست گفته بود ناگزیر به عقب‌نشینی و دلجویی رسمی از مقامات کشورهایی شد که نامشان را برده بود.  

  *خواب‌ زده هفته «نظامیان عربستانی موفق شده‌اند با گروه‌های افراط گرا (همدستان شیطان) مبارزه کنند»؛ بخشی از پیام تشکر پادشاه عربستان از فرماندهان نظامی سعودی همزمان با پیشروی‌های داعش. جالب است بدانید که با گذشت چندین روز از آغاز حملات ائتلاف آمریکایی ضد داعش با حضور عربستان علیه مواضع این گروهک تروریستی در خاک سوریه، اما این حملات مانع پیشروی تروریست‌های داعش به سوی منطقه کُرد نشین کوبانی نشده است.  

    *تقلب هفته! در هفته گذشته بنرها و تصاویری از حضور خاله شادونه در نقاط مختلف شهرستان پارس آباد نصب و منتشر شد اما به جای «ملیکا زارعی» خانمی با مشخصات جعلی و غیر واقعی اقدام به اجرای برنامه در بین مردم این شهرستان کرده بود که دستگیر شد؛ تصویری از این خانم منتشر نشده است اما خب باید خیلی به ملیکا زارعی شباهت داشته باشد!  

    *فراموش کار هفته علی مطهری طی نامه‌ای روحانی را به طرح سؤال از رئیس‌جمهور در مجلس در صورت عدم رفع حصر موسوی و کروبی تهدید کرد. این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به دلیل نادیده گرفتن پیام میلیون‌ها ایرانی در روز 9 دی سال 88 عنوان فراموش کار هفته را از آن خود کرد.  

    *نظریه‌پرداز هفته «مجمع در صورت تشخیص مصلحتی می‌تواند قانون و فتاوای شرعی را دور بزند» سخنی قابل تأمل از سوی هاشمی رفسنجانی! وی گفت که مبنای مجمع تشخیص مصلحت نظام این است که چنانچه مصلحتی برای نظام تشخیص داده شود می‌تواند قانون و فتاوای شرعی را دور بزند و نظرات شورای نگهبان را نادیده بگیرد.  

    *چهره بد هفته «ایران بزرگترین رژیم تروریست در جهان است» سخنی از سوی نتانیاهو که در هفته گذشته در ادامه سیاست‌های ایران هراسی رژیم کودک کش صهیونیستی مطرح شد و بدین ترتیب بنیامین نتانیاهو عنوان چهره بد هفته را از آن خود کرد.  

    بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/

93/07/19 - 08:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن