تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805369572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ائتلاف آمریکا برای مبارزه با داعش فریب ناشیانه و یک نمایش است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آذربایجان شرقی؛
ائتلاف آمریکا برای مبارزه با داعش فریب ناشیانه و یک نمایش است
امام جمعه تبریز با اشاره به شعارهای پوشالی غرب مبنی بر مبارزه با داعش گفت: مسئله ائتلاف آمریکا و چند کشور عربی که در پوشش مقابله با تروریست‌ها و جنگ با داعش است، یک فریب آشکار و ناشیانه و یک نمایش بیش نیست چون به هدف قرار دادن این نیروها مردم را هدف قرار می‌دهند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران، آیت الله محسن مجتهد شبستری روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر  با اشاره به هفته نیروی انتظامی، حفظ امنیت اسلامی در محیط جامعه را اساسی‌ترین کار این نیرو دانست و اظهار کرد: نعمت امنیت از مهم‌ترین نعمت‌های الهی است که در پرتو آن آرامش ایجاد می‌شود که این وظیفه خطیر اکنون بر عهده نیروی انتظامی است.

 
وی با تقدیر از کار گسترده، متنوع و متعدد نیروی انتظامی گفت: با وجود گستردگی و دشواری ماموریت‌های پلیس، نیروی انتظامی سال به سال شکوفاتر شده و به سمت تکامل و پیشرفت قدم برمی‌دارد.
 
*نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی و ناامنی اخلاقی با صلابت و اقتدار وارد میدان شود
 
خطیب جمعه تبریز با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در استان آذربایجان شرقی در مسائل امنیت اخلاقی، بدحجابی، سرقت و زورگیری با جدیت وارد شده‌اند،  افزود: مردم آذربایجان حمایت لازم را از نیروی انتظامی در همه زمینه‌ها اعلام می‌کند.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی و ناامنی اخلاقی با صلابت و اقتدار وارد میدان شود.
 
خطیب جمعه تبریز از تمام ارگان‌های ذیربط از جمله تشکیلات قضایی و مردم خواست نیروهای انتظامی را در انجام وظایف محوله همراهی و همکاری لازم را با نیروی انتظامی در انجام وظایف و ماموریت‌هایتش به نحو احسن انجام دهند.
 
*عید غدیر خم عید اکبر است
 
آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با بیان اینکه  عید غدیر، عید الله اکبر و عید آل محمد و ارزشمندترین و والاترین عید اسلامى‏است، هیچ روزى در طول سال، فرخنده ‏تر و مبارک‏ تر از این روز مقدس نزد شیعیان اهل‏ بیت نیست. ا گفت: واقعه غدیر خم تداوم رسالت نبوی است که این مهم در ولایت و امامت تجلی یافت.
 
با اشاره به اهمیت و فلسفه عید غدیر به عنوان عید الله اکبر در روایات و آموزه‌های اسلامی گفت: عید غدیر‌خم افضل اعیاد است و بزرگان و علمای دین اسلام همواره بر اهمیت و منزلت این عید بزرگ تاکید داشتند.
 
وی علت و رمز اینکه عید غدیر خم را عید الله اکبر نامیده‌اند، گفت: غدیر رمز وحدت و کمال دین است.
 
آیت الله شبستری از آغاز زود هنگام عزاداری‌های حسینی گفت: نباید عید غدیرخم تحت الشعاع قرار گیرد و عزاداری‌ها حتما باید چند روز بعد از عید غدیرخم  آغاز شود
 
*تولید انبوه در کنار رعایت استانداردها مانع از واردات می‌شود
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به 22 مهر روز استاندارد اظهار کرد: افزایش تولید نباید به قیمت کاهش کیفیت تولید ایرانی تمام شود، چراکه ارتقای کیفی تولید داخل لازمه توسعه صادرات است، در این صورت مصرف‌کننده رغبت به خرید کالای ایرانی خواهد داشت.
 
وی بر استاندارد بودن کالاهای ایرانی در کنار تولید انبوه گفت:  تولید انبوه در کنار رعایت استانداردها مانع از واردات می‌شود.
 
*تقدیر از سربازان امام زمان در کشف توطئه‌های دشمنان
 
آیت الله شبستری در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس وزارت اطلاعات اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات برای سربلندی نظام اسلامی گام های موثری و شایسته تقدیری را برداشته‌اند.
 
وی کشف توطئه‌های مختلف دشمنان در مسائل امنیت، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از سوی سربازان امام زمان(عج) را در کشور ستود و گفت: سربازان امام زمان در خط مستقیم ولایت حرکت کنند و دشمنان اسلام رهبری و ایران را رصد کرده و به موقع اقدامات لازم را انجام دهند.
 
*ائتلاف مبارزه با داعش نمایش است
 
امام جمعه در ادامه با اشاره به جنایات گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه گفت: مسئله ائتلاف آمریکا و چند کشور عربی که در پوشش مقابله با تروریست‌ها و جنگ با داعش است، یک فریب آشکار و ناشیانه و یک نمایش بیش نیست چون به هدف قرار دادن این نیروها مردم را هدف قرار می‌دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: غرب وبرخی کشورهای منطقه در به وجود آمدن شرایط کنونی و گروه تروریستی داعش و به قدرت یافتن این گروه‌ها نقش موثری داشته و دارند و کشورهای منطقه با ائتلاف مبارزه با این گروه تنها می‌خواهند از شرایط موجود استفاده کنند.
 
خطیب جمعه تبریز با اشاره به شعارهای پوشالی غرب مبنی بر مبارزه با داعش گفت: هدف غرب حضور در کشورهای اسلامی و تخریب زیرساخت های عراق و سوریه است و همه مشاهده کردند که چگونه به شهر کوبانی حمله شد حال استکبار جهانی شعار می دهد که می خواهیم داعش را سرنگون کنیم.
 
چراغ سبز ترکیه به داعش
 
آیت الله شبستری با اشاره به چراغ سبز ترکیه به داعش تصریح کرد: آنچه مسلم است آمریکا و کشورهای غربی حامی واقعی داعش هستند و ائتلاف جز تنها نمایشی بیش نیست.
 
*دولت یمن مانع تحقق اهداف انقلابی مردم یمن
 
خطیب جمعه تبریز به تحولات کشور یمن نیز اشاره کرد و گفت: مردم یمن به این یقین رسیده‌اند که دولت یمن از بیگانگان و آمریکا الهام می‌گیرد و دست نشانده مانع از تحقق اهداف و انقلاب مردمی مسلمان یمن شده و باید کنار رود.
 
آیت الله شبستری  اظهار کرد: دولت و ملت مسلمان ایران از مردم مسلمان یمن حمایت کامل را اعلام می‌کند و این داعشی‌ها و اربابان آنها به زودی به فضل پروردگار مضمحل و سرنگون خواهند شد.
 
انتهای پیام/ز




منبع: خبرگزاري فارس




تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن