تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819621692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا هیچ یک از پایگاه‌های مهم داعش را هدف قرار نداده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



جریان صدر فاش کرد؛
آمریکا هیچ یک از پایگاه‌های مهم داعش را هدف قرار نداده است خبرگزاری رسا ـ جریان صدر فاش کرد که ائتلاف بین‌المللی علیه داعش به سرکردگی آمریکا تاکنون هیچ یک از پایگاه‌های اصلی داعش را هدف قرار نداده است.



  به گزارش خبرگزاری رسا، جمعه دیوان، نماینده فراکسیون پارلمانی الاحرار وابسته به جریان صدر، به خبرگزاری آناتولی گفت: پس از تشکیل ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش، اوضاع امنیتی شهرهای عراق، بدتر شده است، زیرا ائتلاف علیه داعش، نه تنها در مبارزه با داعش جدی نیست، بلکه زمینه مناسب برای پیشروی آن‌ها را در شهرها فراهم کرده است.
 
وی تاکید کرد: ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا، تاکنون هیچ یک از پایگاه‌های مهم داعش را هدف قرار نداده است. به عنوان مثال، به جای این که پایگاه‌های اصلی انبار سلاح، مهمات و تجهیزات جنگی داعش را هدف قرار دهد، اماکنی بی‌اهمیت را هدف قرار می‌دهد که هیچ گونه تاثیر مستقیمی بر توانمندی‌های داعش ندارد.
 
نماینده فراکسیون پارلمانی جریان صدر خاطرنشان کرد: دولت آمریکا از دولت عراق خواست، حملات نیروی هوایی عراق را متوقف کند تا نیروی هوایی عراق، پایگاه‌های داعش را هدف قرار دهد.
 
جمعه دیوان تصریح کرد: دولت عراق، حملات نیروی هوایی عراق را متوقف کرد، اما نیروی هوایی ائتلاف، برای مبارزه با داعش، جدیت به خرج نداده است./982/د102/کمنبع: ایکنا 



۱۳۹۳/۷/۱۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن