تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820445910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفرات برگزیده کشتی جوانان کشور به جام جمهوری ترکیه اعزام می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نفرات برگزیده کشتی جوانان کشور به جام جمهوری ترکیه اعزام می شوند همدان- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور گفت: نفرات برگزیده مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور به جام بین المللی جمهوری کشور ترکیه اعزام می شوند.


"محمد طلایی" روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور به میزبانی سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان به خبرنگار ایرنا افزود: کشتی کشورمان از لحاظ کمی و کیفی در چند سال اخیر ضعیف تر شده بود اما در مسابقات این دوره کشتی گیران با انگیزه بالایی حضور یافتند و در هر وزن شرایط خوبی برای انتخاب نفرات مستعد داریم.
وی اضافه کرد: کشتی گیران برگزیده این دوره از مسابقات پس از حضور در اردوی آماده سازی به جام بین المللی جمهوری ترکیه اعزام می شوند و پس از این تورنمنت نیز اردوی تدارکاتی را با حضور نفرات برتر قهرمانی کشور و نیز کشتی گیرانی که سال قبل در مسابقات جهانی شرکت داشتند، برگزار می کنیم تا نفرات برای حضور در مسابقات جام جهان پهلوان تختی آماده شوند.
طلایی اظهار داشت: بعد از حضور در جام تختی دو جام را برای جوانان و بزرگسالان در نظر گرفته ایم و سپس در مسابقات آسیایی و جهانی برنامه ریزی خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: کشتی گیران برتر قهرمانی کشور و رقابت های جهانی گذشته که هنوز در رده جوانان هستند به یک تورنمنت بین المللی جوانان اعزام می شوند و کسانی که به رده سنی بزرگسال رفته اند نیز با سهمیه ای که در جوانان گرفته اند را در بزرگسالان استفاده می کنیم.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور با ابراز خرسندی از پیشرفت های حاصل شده در اوزان مختلف گفت: سال گذشته در وزن 50 کیلوگرم به غیر از "صابر خانجانی"کشتی گیر شاخصی نداشتیم اما حالا در این وزن دو سه نفر مدنظر داریم ضمن اینکه در 66 کیلوگرم دو سه نفر را انتخاب کرده ام و در 60 کیلوگرم هم چند مهره توانمند را در قهرمانی کشور مشاهده کرده ام.
وی با قدردانی از مربیان سازنده کشتی کشور گفت: مربیان سازنده شهرستان ها چراغ کشتی را روشن نگه داشته اند و با زحمات آنها شاهد شکوفایی استعدادها هستیم و فکر می کنم فرآیندی که رسول خادم تعیین کرده که همه باید در قهرمانی کشور شرکت کنند و حق واقعی خود را بگیرند، انگیزه همه کشتی گیران را دوچندان کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور چند کشتی گیر مدنظر را انتخاب کرده ام که می توانند به اردوی تیم ملی بیایند اما هنوز پدیده ای را در مسابقات مشاهده نکرده ام.
طلایی با اشاره به عملکرد کشتی آزاد کشورمان در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: کشتی گیران ما در این مسابقات رکورد بهتری نسبت به دوره قبل ثبت کردند اما در روز اول نمی دانم چه اتفاقی برای حسن رحیمی افتاد. او به همراه حسین خانی باید به مدال می رسیدند.
وی یادآور شد: کشتی ایران رفته رفته به قدرت برتر آسیا تبدیل شده است و واقعا کشتی کشورمان در این مسیر زحمات زیادی را متحمل می شود.
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جوانان قهرمانی کشور یادواره زنده یاد مرحوم حسین خواجه وندی قهرمان فقید تیم ملی جوانان فرنگی از روز پنجشنبه در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد شهر همدان آغاز شده است و امشب (جمعه) به پایان می رسد.
7520/2624**9126


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن