تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819610029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اردبیل : امنیت موجود در ایران اسلامی در دنیا بی نظیر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه اردبیل : امنیت موجود در ایران اسلامی در دنیا بی نظیر است اردبیل - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت : امنیت موجود در ایران که در سایه اقتدار و قدرت نیروهای انتظامی ، نظامی و جانفشانی شهدا بدست آمده در دنیا بی نظیر است .


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجه الاسلام سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل با تجلیل از نقش نیروی انتظامی در برقرار این امنیت افزود: امنیت موجود به کشور آرامش داده و فضای مناسب تربیتی را برای نسل جوان ایجاد کرده است.
وی با اشاره به نقش مردم در ثبات و پایداری این امنیت بیان کرد: نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند موفق باشد و بی شک یک عزم عمومی و مشارکت همگانی برای بقای امنیت لازم است زیرا که اگر مردم در صحنه نبوده و کمک حال نیروی انتظامی و دیگر نهادها نباشند این اقتدار و امنیت مخدوش می شود.
او به شهادت چهار مامور نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان توسط اشرار اشاره کرد و گفت: دولت پاکستان بعنوان مقصد و محل اختفای تروریست ها باید جوابگو باشد و دولت ما نیز باید در این زمینه با اقتدار از اسلام آباد توضیح بخواهد.
وی ادامه داد: دشمن پس از ناکامی در توطئه های مختلف علیه ایران همچنان به ما ذوم کرده و در تلاش برای آسیب رساندن به امنیت عمومی کشور است .
اوهمچنین در این رابطه، به نقش حساس و بی بدیل سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و اظهار کرد: این مجاهدان خاموش در 30 سال گذشته توطئه های بزرگ دشمن را خنثی کرده اند که هریک از این توطئه ها می توانست ضربات شکننده ای به کشور وارد کند.
وی بیان کرد: فرزندان ما در وزارت اطلاعات هم اکنون درگیر جنگی نامرئی با سرویس های اطلاعاتی دشمنان هستند و به حمد الهی در این تقابل نابرابر پیروز میدان می باشند.
خطیب جمعه اردبیل همچنین با اشاره به تحولات منطقه گفت : به جز ایران که دارای مواضع اصولی در قبال این تحولات می باشد برخی کشورهای حامی تروریسم در منطقه دچار تعارض شدید هستند.
حجه الاسلام عاملی گفت : این کشورها زمانی از داعش حمایت می کنند و زمان دیگر سخن از پیوستن به ائتلاف علیه داعش می گویند.در این کشورها بدترین تعارض مدیریتی و دیپلماسی حاکم است .
وی به سخنان اخیر جو بایدن معاون رییس جمهوری آمریکا در باره حمایت برخی کشورهای منطقه از داعش، گفت : با اینکه بایدن تحت فشار مجبور به عذرخواهی شد اما این عذرخواهی به معنی تکذیب این اظهارات نبود.
وی از سیاست های دولت انکارا در قبال داعش انتقاد کرد و گفت: مقام های این کشور زمانی از نپیوستن به ائتلاف ضد داعش سخن می گویند و چند روز بعد از پیوستن به این ائتلاف خبر می دهند.
او اظهار کرد: در گوش مرزهای ترکیه مردم مظلوم قتل عام می شوند و مقام های این کشور هنوز در بین اقدام علیه داعشی ها مردد بوده و نتیجه آن ، اغتشاش و تشنج در این کشور است.
امام جمعه اردبیل بیان کرد که در این زمینه این ایران اسلامی بود که بر اساس آموزه های اسلامی درست موضع گیری کرده و از همان ابتدا حمایت از مظلوم و مبارزه با تروریسم را بعنوان سیاست اصلی خود اعلام کرد.
عاملیس همچنین به افزایش فشارها به مدافعان حجاب در جمهوری آذربایحان اشاره کرد و گفت: افرادی که به خاطر دفاع از حجاب اسلامی در حبس هستند دارای اراده ای پولادین هستند ، آنها نماد اراده مردم متدین آذربایجان هستند و هرگز این اراده نمی شکند.
حجه الاسلام عاملی همچنین در خطبه نخست به تفصیل در باره عید غدیر خم و فلسفه آن به ایراد سخن پرداخت .
530


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن