تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819580160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسایی 34 تروریست مالزیایی در سوریه وعراق


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شناسایی 34 تروریست مالزیایی در سوریه وعراق کوالالامپور- ایرنا - وزیر کشور مالزی روز جمعه از شناسایی 34 مالزیایی تروریست که با گروه تکفیری داعش در عراق و سوریه همکاری می کنند خبر داد و گفت که پنج تن از این تروریست ها تاکنون کشته شده اند.


به گزارش ایرنا، "احمد زاهد حمیدی" در کوالالامپور به خبرنگاران، گفت که پوتراجایا این تروریست ها را شناسایی کرده است.
وی در خصوص احتمال حضور تروریست های مالزیایی دیگر در داعش که تاکنون شناسایی نشده اند سخنی نگفت، اما تاکید کرد پوتراجا با پیس بین الملل در این زمینه همکاری دارد.
"محمد افیق رهیزت" 25 ساله با نام مستعار "ابو دوباسی"، "لطفی عارفین" از اعضای سابق کمیته مرکزی حزب اسلامی مالزی (پاس) معروف به "ابو مصعب"، "احمد طارمیمی مالکی" 26 ساله، "محمد فضلان محمدخیر شهیدی" 21 ساله و "زینان هاریت" 52 ساله تروریست های مالزیایی هستند که کشته شده اند.
به گفته وزیر کشور مالزی، مقامات این کشور نظارت خود را برای جذب اتباع مالزی توسط گروه تروریستی داعش و انتقال آنها به خاورمیانه تشدید کرده اند.
وی همچنین گفت نظارت بر معاملات و بانک ها برای ممانعت از کمک مالی به گروه داعش تشدید شده است.
وزارت کشور مالزی اوایل مهر ماه دستورالعملی برای مسدودشدن سپرده های بانکی متهمان و مظنونان ترویستی در بانک های این کشور ابلاغ کرد.
رعایت نشدن این دستورالعمل توسط هر نهاد مالی مالزی باعث جریمه 100 میلیون رینگیتی (بیش از 31 میلیون دلاری)، یک سال زندان و یا هر دو برای متخلفین خواهدشد.
از سوی دیگر تحقیقات پلیس مالزی از 28 متهم حمایت از فعالیت های تروریستی نشان می دهد این افراد از روش های سنتی برای نقل و انتقال وجوه مالی به منظور کمک به گروه های تروریستی استفاده می کنند.
وزیر کشور مالزی در ادامه گفت که این کشور در حال همکاری با اینترپل و سازمان های دیگر بین المللی برای اطمینان از این مساله است که تبعه دیگری از این کشور به داعش ملحق نشده است.
احمد زاهد حمیدی گفت: مالزی یک کشور اسلامی در حد متوسط است و فعالیت های ستیزه جویان را تشویق نمی کند.
آساق**1611


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن