تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820341748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده كشور الجزاير: برگزاري اجلاس ICCN در ايران بسيار متفاوت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۸:۶ب.ظ)
ايران، اصفهان، ميراث فرهنگي ناملموس نماينده كشور الجزاير: برگزاري اجلاس ICCN در ايران بسيار متفاوت است عضو انجمن FCAMA و نماينده كشور الجزاير عنوان كرد: من چندين بار تا به حال در اجلاس هاي عمومي ICCN شركت كرده ام، ولي برگزاري اين اجلاس در ايران بسيار متفاوت است.
به گزارش خبرگزاري موج از اصفهان، سيد كسيمي لاهلو در حاشيه اجلاس زنان با اعلام اين مطلب اظهار داشت: من چندين بار تا به حال در اجلاس هاي عمومي ICCN شركت كرده ام، ولي برگزاري اين اجلاس در ايران بسيار متفاوت است؛ به طوري كه از لحاظ اقامت و ميزباني همه چيز بسيار خوب بود.
وي اذعان داشت: قبل از سفر به اصفهان تصور مي كردم كه اينجا شهري خشك و كويري باشد، اما بعد از ورود به اصفهان متوجه شدم با وجود خشكي زاينده رود، اصفهان همچنان سرسبز و با نشاط است.
عضو انجمن FCAMA و نماينده كشور الجزاير از نظم و ترتيب امور و پذيرايي در اين اجلاس قدرداني كرد و گفت: بار دومي است كه به ايران سفر مي كنم و زماني كه از برگزاري اين اجلاس در اصفهان بسيار خوشحال شدم.
سيد كسيمي لاهلو با بيان اينكه اصفهان شهر بسيار زيبايي است و مردمان آن بسيار خونگرم و صميمي هستند تصريح كرد: باتوجه به اين كه در اجلاس هاي قبلي نيز شركت داشتم بايد گفت اجلاس روند رو به جلويي داشته و برگزاري آن در اصفهان نيز همان اهداف اصلي ICCN را دنبال مي كند.
وي تاكيد كرد: الجزاير به عنوان يك كشور عرب زبان بسيار مهم در سطح قاره آفريقا مطرح است؛ به طوري كه هميشه در امور فرهنگي پيشتاز بوده و با برگزاري نمايشگاه ها و مراسم هاي مختلف ميراث فرهنگي ناملموس خود را به همگان عرضه كرده است.
سيد كسيمي لاهلو بيان داشت: الجزاير در يونسكو به عنوان كشوري كه از لحاظ ميراث ناملموس بسيار غني است مطرح مي باشد و در زمينه هاي معماري، شعر، موسيقي و همچنين هنرهايي همچون گليم بافي و صنايع دستي از غناي كافي برخوردار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن