تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820820797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار نقدی: هدف ائتلاف دروغین آمریکا ایجاد تفرقه در میان مسلمانان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردار نقدی: هدف ائتلاف دروغین آمریکا ایجاد تفرقه در میان مسلمانان است یزد - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هدف آمریکا از ایجاد ائتلاف دروغین برای مقابله با داعش، ایجاد تفرقه در میان مسلمانان است.


به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی عصر پنج شنبه در همایش عاشقان ولایت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت استان یزد افزود: ماموریت این رهبری دروغین، حرکت های خشن و ضدانسانی، ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمان ها، از بین بردن انرژی جوانان پرشور و نشاط در گوشه و کنار دنیا و فراهم کردن زمینه دخالت آمریکا و اروپا در کشورهای اسلامی است.
وی افزود: آمریکا و دست نشانده های آن وقتی دیدند که نمی توانند پنجه در پنجه ایران بیندازند و جوانانی که صلابت و شجاعت را از شهدا آموخته اند را به زانو درآورند، به توطئه های رنگارنگ فرهنگی و جنگ نرم روی آورده و ایمان و اعتقاد آنها را نشانه رفتند.
وی توانایی های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت آن را در همه زمینه های علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی یادآور شد و گفت: استکبار جهانی می خواهد ایران را به هر قیمتی شده به زمین بزند و برای رسیدن به هدفش به هر کاری متوسل می شود.
رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: استکبار جهانی از ترس گسترش اسلام خواهی در بسیاری از کشورهای اروپایی جنایت های جدیدی را برنامه ریزی کرده است.
سردار نقدی افزود: استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی، حلال و حرام کردن مسایل دینی، افزایش فساد اگرچه برای بعضی افراد ضعیف موثر بود ولی فراگیر نشد و در نهایت دشمن دست به دامن ابزاری شد که حلال و حرامش برای مردم ما قدری ناشناخته بود و آن هم چیزی جز شبکه های فاسد اطلاع رسانی و ماهواره ای غرب نبود.
وی با بیان این که امروز 166 شبکه تلویزیونی به زبان فارسی برنامه دارند، گفت: هدف آنها فقط گرفتن ایمان و اعتقاد جوانان و ایجاد اختلاف بین امت اسلامی است ولی نمی دانند که ملتی که در برابر تانک و موشک و هواپیمای شرق و غرب در جبهه ها ایستاده هرگز ایمانش و اعتقادش را از دست نخواهد داد.
سردار نقدی بزرگترین رسالت امروز همه بخصوص بسیجیان را بیداری و روشنگری جوامع در زمینه های مختلف دانست و گفت: مقابله با جنگ نرم دشمن با بسیجیان، سپاهیان و نظامیان موثر خواهد شد زیرا پیروزی در جبهه جنگ نرم پررنگ تر از پیروزی در جبهه های دفاع مقدس است.
وی با تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر، عزت و اقتدار ملت و نظام ایران اسلامی را در سایه فهم درست از پیام غدیر و اطاعت از ولایت دانست.
وی با بیان این که غدیر را کسی دریافته و درک کرده که از ولایت پیروی کند، گفت: با اطاعت از ولایت بود که ملت ما قدرتمند و عزتمند شد و امروز عزیز همه دنیاست.
فرمانده نیروی مقاومت بسیج با اشاره به اهمیت خطبه غدیر و تبیین آن از نسلی به نسل دیگر گفت: اگر پیام غدیر و آن خطبه استثنایی پیامبر گرامی اسلام به خوبی تبیین،تفهیم وعمل شود همه مشکلات حل خواهد شد.
7547/ 650/ 2025


17/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن