تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819515743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی جدید باشگاه قوچان نژاد منصوب شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مربی جدید باشگاه قوچان نژاد منصوب شد
کد خبر: ۴۴۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹ - 09 October 2014


محمد ابراهیم با عقد قراردادی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه کویت کلاپ که رضا قوچان نژاد از کشورمان در آن حضور دارد ، منصوب شد.


به گزارش ایرنا از شبکه الدوری و الکاس قطر، باشگاه الکویت دربیانیه ای اعلام کردکه قرارداد این مربی چهارشنبه شب طی مراسمی باحضور رییس ودیگر اعضای هیات رییسه رسما به امضا رسید.


براساس این اطلاعیه، قراردادمحمد ابراهیم که سابقه هدایت تیمهای القادسیه والسالمیه کویت را دارد، دوساله با 20 هزار دلار دستمزد ماهانه می باشد.


این مربی کویتی توانست درفصل گذشته تیم القادسیه را به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ کویت برساند.


ابراهیم ،جایگزین فوزی حماده تونسی که به دنبال باخت سنگین الکویت مقابل نماینده نه چندان مطرح اندونزی دررقابتهای فوتبال جام آسیاکاپ ازسمتش برکنار شد، انتخاب شده است.


تیم کویت کلاپ درمرحله نیمه نهایی این رقابتها که حدود4هفته پیش برگزار شد با حساب 8 بر 4ازتیم جایابورا اندونزی درمجموع دو دیدار رفت وبرگشت شکست خورد و از گردونه رقابتها کنار رفت.


قهرمانی در لیگ حرفه ای کویت که درحال حاضر پس از القادسیه در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد وشرکت در مسابقه پلی آف جام باشگاههای آسیا از اولویت های این مربی بومی تعیین شده است.


جواد نکونام فصل گذشته دراین تیم حضور داشت.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن