تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803732194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگهبانان محله بايد تحت پوشش مؤسسات خدمات حفاظتي و مراقبتي قرار گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۶ب.ظ)
نگهبانان محله بايد تحت پوشش مؤسسات خدمات حفاظتي و مراقبتي قرار گيرند معاون امنيتي و انتظامي وزير کشور با اشاره به اينکه نگهبانان محله بايد تحت پوشش مؤسسات خدمات حفاظتي و مراقبتي قرار گيرند، گفت: مردم بايد بدانند که نگهبان محله آثار بسيار مثبتي دارد و آنان با گذراندن آموزش هايي مي توانند به عنوان رابط قضائي شناخته شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر حسين ذوالفقاري در سومين گردهمايي بزرگ مؤسسات خدمات حفاظتي و مراقبتي نيروي انتظامي طي سخناني گفت: با وجود موقعيت جغرافيايي و شرايط پيراموني، مزاحمت ها و مشکلات ايجاد شده از خارج از کشور و آسيب هاي اجتماعي موجود، وضعيت امنيت کشور در شرايط خوبي قرار دارد.
وي افزود: در اين زمينه گزارشاتي را در مجلس ارائه کرديم و هم اکنون امنيت کشور مطلوب است.
معاون امنيتي و انتظامي وزير کشور با اشاره به اينکه توسعه خدمات حفاظتي و مراقبتي نيروي انتظامي مهم و ضروري است، اظهار داشت: موضوع جرم و پيشگيري از آن از دغدغه هاي مهم جوامع است و در حوزه جرايم عمومي؛ به ويژه سرقت در کشور شاهد افزايش قابل توجهي بوديم که امسال به دلايل مختلف شاهد مهار رشد آن هستيم.
ذوالفقاري ادامه داد: نيروي انتظامي از توان فکري و فني خود استفاده کرده و امروز در نقطه اي قرار داريم که از همه ظرفيت ها براي امنيت کشور استفاده مي کنيم.
وي با اشاره به اينکه نبايد به اقدامات فردي، دستگيري افراد و غيره اکتفا کرد، گفت: بايد از ظرفيت تمام نهادها براي برقراري نظم و امنيت استفاده کنيم و براي پيشگيري از جرايم بايد وظايف دقيق و کارشناسانه دستگاه ها مشخص شود.
ذوالفقاري افزود: به عنوان مثال در پيشگيري از سرقت خودرو وارد بحث هاي فني و تکنيکي شديم و با جابجايي چند قطعه 45 درصد سرقت کاهش يافته است.
وي با بيان اينکه امکانات و منابع دولتي محدود است، تصريح کرد: بايد از ظرفيت هاي بخش خصوصي نيز استفاده کرد و در هر محله اي براي پيشگيري از جرايم پليس بگذاريم.
معاون امنيتي و انتظامي وزير کشور ادامه داد: اگر نگهبانان ساماندهي شوند مي توانند در حوزه تأمين امنيت به نيروي انتظامي کمک کنند.
ذوالفقاري با اشاره به اينکه تمام رشته هاي مختلف سرقت در وزارت کشور را کارشناسي مي کنيم، اظهار داشت: اين رشته ها بايد در شوراي امنيت کشور تصويب و اجرايي شود.
وي با اشاره به اينکه نگهبانان محله بايد تحت پوشش مؤسسات خدمات حفاظتي و مراقبتي قرار گيرند، گفت: مردم بايد بدانند که نگهبان محله آثار بسيار مثبتي دارد و آنان با گذراندن آموزش هايي مي توانند به عنوان رابط قضائي شناخته شوند.
ذوالفقاري با بيان اينکه ارائه خدمات مطلوب و جلب حمايت مردم مهم است، اظهار اميدواري کرد که مردم از اين موضوع به خوبي استقبال کنند.
وي در پايان توجه به تکنولوژي را مهم دانست و گفت: بايد تمام منازل، مغازه ها و کارگاه ها از طريق سيستمي به مرکز پليس وصل شوند تا در صورت بروز حادثه اين سيستم به صورت هشدار دهنده عمل مي کند که اين کار شدني است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن