تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803212175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران فوتبالی، افراد رمال و جادوگر را شناسایی کنند/ مشکل تیم‌ها ناشی از عملکردی غیرکارشناسی مسئولان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رجبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
مدیران فوتبالی، افراد رمال و جادوگر را شناسایی کنند/ مشکل تیم‌ها ناشی از عملکردی غیرکارشناسی مسئولان است
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک بحث جادوگری در فوتبال توسط یک سری افراد ضعیف النفس بوجود آمده و مدیران با شناسایی افراد و برخورد با این پدیده مخرب برخورد کنند.


رضا رجبی در خصوص بحث وجود جادو و جنبل و رمال در فوتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه باید اذعان کنم که جادو و رمال در فوتبال کشورمان وجود دارد و حتی خبر موثق آن موجود است و باید اذعان کنم که جای بسی تأسف دارد.

پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: متاسفانه بحث جادو و رمال با ورود آدم‌های ضعیف النفس به فوتبال راه پیدا کرده و این زمانی بوجود می‌آید که آدمی از اتفاقات حاصل شده راه چاره و امیدی نمی‌یابد، به بحث و پدیده جادو و رمال‌گری متوسل می‌شود.

رجبی ادامه داد: شاید پرداختن به مقوله جادوگری در دفعات اولیه به نظر خوب باشد اما با مرور و عادت به این مهم لطمات و صدمات فراوانی به بار می‌آورد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان عنوان کرد: من با ورود مقوله جادوگری به فوتبال اعلام هشدار می‌کنم که خطری در کمین است و به لحاظ اجتماعی سلامت انسان را به خطر می‌اندازد و شخصیت کلی آدمی را از او می‌گیرد باید بگویم همه ما مسلمان هستیم و بحث جادوگری و رمالی که در قرآن هم آمده نوعی علم شیطانی است که سرانجام خوبی ندارد.

وی به مدیران فوتبالی توصیه کرد و ادامه داد: به نظر من باید به عنوان یک راهکار مدیران فوتبالی افراد رمال و جادوگر تیم‌ها را شناسایی کنند تا از ورود این پدیده شوم و مخرب سلامت کاری اجتماعی افراد جلوگیری شود زیرا آینده خوشی ندارد و زندگی را به خطر می‌اندازد.

رجبی پس به بحث اردوی پرتغال پرداخت و تصریح کرد: من نمی‌دانم با توجه به فاصله طولانی که تا جام ملت‌ها باقی مانده است از چه رو لیگ تعطیل شده و بازیکنان به اردوی پرتغال رفته‌اند که به نظر من این اردو به هیچ وجه دستاوردی نداشته است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: به نظر من امروز فوتبال از مسائل اولیه خود که همان پرداختن به لیگ به عنوان بازوی تیم ملی جدا شده و شرایطی پیش آمده است که به دید و نگرش کی‌روش بستگی دارد یعنی اگر کی‌روش موافق تعطیلی لیگ باشد فوتبال ما همان مسیر را پیش می‌گیرد و غیر از آن اتفاقی رخ نخواهد داد.

وی به بحث انتخاب بازیکن از سوی کی‌روش اشاره کرد و گفت: متاسفانه اکنون تنها چیزی که مطرح نیست بحث باشگاه‌هاست ما در سال‌های قبل دارای یک تیم ملی پرستاره بودیم این ستاره‌ها از کجا می‌آمدند بدون شک از دل همین لیگ انتخاب می‌شدند ولی وقتی تلاش‌های بازیکن دیده نمی‌شود، ستاره‌ای در تیم ملی وجود نخواهد داشت و ما در آینده‌ای نزدیک به بحران عدم وجود بازیکن در تیم ملی خواهیم رسید.

رجبی اضافه کرد: در تیم تراکتورسازی که در صدر جدول قرار دارد باید بازیکنانی به تیم دعوت می‌شدند که انجام ندادن این کار باعث بروز اعتراضاتی به سرمربی تیم ملی شده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به نظر من نوع، زمان، نحوه انتخاب بازیکنان برای اردوی پرتغال به هیچ وجه مناسب نبود.

وی با اشاره به مشکلات اخیر فوتبال اضافه کرد: زمانی که ما گزینش می‌کنیم، کارشناسی بحث گزینش را انجام نمی‌دهیم و مشکلمان نوع چینش انتخاب افراد است که ما این افراد را غیر کارشناسی انتخاب می‌کنیم  و زمانی به مشکل برمی‌خوریم که مشکلات فراوانی بوجود آمده و بطور قطع تیم آسیب می‌بیند حتی برکناری افراد فوتبالی عدم کارشناسی نیست و تا این مدیر دنبال شود همچنان شاهد مشکل در تیم‌ها خواهیم بود.

رجبی در ادامه به عملکرد باشگاه‌های لیگ برتر پرداخت و تاکید کرد: باید اذعان کنم که عملکرد باشگاه‌ها امسال نسبت به سال گذشته بسیار خوب و قابل قبول بوده است و می‌توان از دل لیگ شاکله تیم ملی را
ساخت.

پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهار داشت: باید اعلام کنم که آمار گل‌های امسال لیگ نسبت به سال گذشته به مراتب افزایش یافته است و بطور قطع می‌توان امیدوار شد که سال آینده فوتبال ما بهتر و زیباتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فوتبال ما به انگیزه نیاز دارد و می‌توان با انتقال انگیزه به جوانان شاهد یک فوتبال زیبا و دلچسب باشیم و هواداران و تماشاگران را مجذوب فوتبال کنیم.

انتهای‌پیام/






تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن