تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798670615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع از باورهای ملت ایران مهم‌ ترین رسالت وزارت اطلاعات است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان سلطانی:
دفاع از باورهای ملت ایران مهم‌ ترین رسالت وزارت اطلاعات است
اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیر کل اطلاعات اصفهان با اشاره به اینکه مهم‌ ترین رسالت اطلاعات دفاع از باورهای ملت ایران است گفت: وزارت اطلاعات با پدیده تروریسم در ایران بسیار عالی برخورد کرده و در نهایت موفق به کنترل جریان‌های تروریستی در کشور شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، نادر سلطانی عصر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت سی‌امین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات که در اداره ارشاد اصفهان برگزار شد، با اشاره به تأسیس وزارت اطلاعات در 30 سال پیش اظهار داشت: قدرت ایران در زمینه جنگ نرم یکی از  ابزارهایی است که همواره موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر ابرقدرت‌های جهان بوده و بر این اساس وزارت اطلاعات نیز در طول سه دهه گذشته مبتنی بر قدرت نرم حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما به دست آوردن اطلاعاتی در راستای منفعت مردم ایران و مقابله با افراد متخلف و خائن است، افزود: مهم‌ترین رسالت و وظیفه اطلاعات دفاع از باورهای ملت ایران، اماکن حیاتی و دانشمندان کشور است.

مدیرکل اطلاعات استان اصفهان  تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه تأسیس وزارتخانه، تجربه‌ای از کار اطلاعاتی خاص وجود نداشت و وزارت اطلاعات کار خود را به شکل یک سازمان مردم‌نهاد و مبتنی بر تجربیات انقلابیون در مواجهه با ساواک آغاز کرد.

وزارت اطلاعات با توانمندی بین المللی رسالت خود را انجام می دهد

وی با اشاره به پیشرفت های این وزارتخانه در طول سه دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: وزارت اطلاعات اکنون با توانمندی بین‌المللی به رسالت خویش ادامه می دهد و با وجود همه مانع تراشی های دشمنان و مستکبران در آموزش و تربیت نیروی زبده پیشتاز بوده است.

سلطانی با اشاره به اینکه دانشکده اطلاعات اکنون تا مقطع دکترا نیز دانش پژوه می پذیرد، ابراز داشت: این نهاد  در راستای تربیت نیروهای زبده و متخصص سرفصل ها و منابع تخصصی نیز برای دانشجویان تعریف کرده است.

مسئله هسته ای، چالش اصلی ایران با غرب

وی چالش اصلی امروز ایران با غرب را مسئله هسته ‌ای دانست و تاکید کرد: وزارت اطلاعات در این زمینه وظیفه دارد از توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران در مباحث هسته ‌ای دفاع کند.

 مدیرکل اداره اطلاعات استان اصفهان با اشاره به اینکه توانمندی هسته‌ای به معنای تولید بمب هسته ‌ای نیست، گفت: این علم می تواند به ارتقای توانمندی علوم پایه و دستیابی به دستاوردها و موفقیت‌های بزرگ علمی منتج شود.

وی ادامه داد: همچنین مهم‌ترین وظیفه و رسالت وزارت اطلاعات دفاع از باورها، اماکن حیاتی و دانشمندان و مقابله با تروریسم است و این وزارتخانه بر خود لازم می‌داند که از مهم‌ترین ثروت نظام جمهوری اسلامی ایران که همانا نیروی انسانی و ملت ایران است، حفظ و حراست کند.

سلطانی با اشاره به اینکه امروزه همه سازمان های تروریستی جهان خود را یک جنبش معرفی می‌کنند، تصریح کرد: در چنین شرایطی مسئله تروریسم بسیار پیچیده شده است به گونه ای که در مقابله با این پدیده شوم تروریست، برخورد فیزیکی تنها جواب نمی‌دهد.

وی افزود: وزارت اطلاعات با پدیده تروریسم در ایران بسیار عالی برخورد کرده است و در نهایت موفق به کنترل جریان‌های تروریستی در کشور شده است.

مدیرکل اطلاعات استان اصفهان اظهار داشت: یکی از وظایف مهم وزارت اطلاعات شناسایی افراد سودجو در  مباحث اقتصادی و یا مفسدین فرهنگی و جمع ‌آوری اطلاعات آنان و ارجاع به مراجع ذی‌ صلاح است.

ایران قدرت قطع کردن تمام شبکه های ماهواره ای را دارد

وی در ادامه با اشاره به افزایش ضریب نفوذ ماهواره در جامعه بیان داشت: ایران از معدود کشورهایی است که قدرت قطع کردن همه شبکه‌های ماهواره ‌ای را دارد اما به جای پاک کردن صورت مسئله در پی راهکارهایی فرهنگی از طریق افزایش آگاهی دهی به مردم است.

سلطانی همچنین از برگزاری همایشی در هفته آینده به مناسبت سی‌امین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات خبر داد.
 


۱۳۹۳/۷/۱۶ - ۲۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن