تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812919957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روستاهای بدون مسجد چهارمحال و بختیاری انگشت شمار هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام غلامیان:
روستاهای بدون مسجد چهارمحال و بختیاری انگشت شمار هستند
شهرکرد - خبرگزاری مهر: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری گفت: روستاهای بدون مسجد چهارمحال و بختیاری انگشت شمار هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، محسن غلامیان بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی با اشاره به اینکه روستاهای بدون مسجد چهارمحال و بختیاری انگشت شمار هستند، اذعان داشت: این روستا به علب صعب العبور بودن و قرار گرفتن در کوهستان امکان بردن مصالح را نداشته اند. وی ادامه داد: این روستاها دارای جمعیت کمی هستند و جاده مناسب برای انتقال مصالح ساختمانی را ندارند. مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری توانسته در سطح کشور رتبه دوم عمرانی را بدست آورد، بیان کرد: این سازمان در حوزه عمرانی در شش ماه گذشته تعهد عمرانی خود را انجام داده و از این تعهد بسیار جلوتر عمل کرده است. وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 400 درصد کاری از تعهد جلوتر هستیم.

کمک یک میلیاردی تومانی یک خیر برای توسعه امامزاده لردگان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خیرین امسال در توسعه امامزاده های این استان توجه بسیار زیادی داشته اند، بیان کرد: هم اکنون یکی از خیرین در شهرستان لردگان برای توسعه امامزاده این منطقه بیش از یک میلیارد تومان هزینه کرده است. وی ادامه داد: یکی از خیرین دیگر برای توسعه امامزاده شهر کیان بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه کرده است. وی با اشاره به کمک خیریه دیگری برای گنبد امامزاده نافچ، ادامه داد: این خیر بیش از 400 میلیون تومان برای گنبد این امامزاده هزینه کرده است. مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری در ادامه یاداور شد: کمک این خیرین جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم امامزاده های دیگر استان نیز با کمک خیرین توسعه یابند. وی اذعان داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه های مختلفی برای مشارکت برای وقف برای مردم در نظر گرفته است که این برنامه های به زودی اعلام می شوند.


۱۳۹۳/۷/۱۶ - ۱۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن