تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812900385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميرزاپور: اميدوارم در نيم‌فصل به فوتبال برگردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ميرزاپور: اميدوارم در نيم‌فصل به فوتبال برگردم
شرايط ابراهيم ميرزاپور، سنگربان سابق تيم ملي را مي‌توان با مهدي رحمتي مشابه دانست. از اين باب که او هم مدت زيادي دروازه‌بان بي رقيب تيم ملي بود و به ناگاه از ليست تيم ملي کنار گذاشته شد.

به گزارش "ورزش سه"، ابراهيم ميرزاپور که در دوره‌اي مرد مورد اعتماد کادرفني تيم ملي بود اين روزها از فوتبال به دور است. او درباره شرايطش به ورزش سه گفت: فعلا تمرينات اختصاصي ام را دنبال مي‌کنم و اميدوارم به زودي به فوتبال برگردم.

وي ادامه داد: طي چند وقت گذشته پيشنهاداتي از چند تيم ليگ يکي داشتم اما با توجه به تجربه ام از حضور در اين ليگ تصميم گرفتم به آن پاسخ منفي بدهم. هدفم ليگ برتر است و بايد اميدوار باشم کسي پيدا شود و به من اعتماد کند.

ميرزاپور دليل دوري‌اش از سطح اول فوتبال ايران با وجود سن کم و 75 بازي ملي را اينطور توضيح مي‌دهد: بعد از جام جهاني با مصدوميت روبرو شدم و هر وقت که آماده حضور در ميدان شدم دوباره مصدوميت ناخواسته‌اي به سراغ آمد و نتوانستم به شرايط اوليه برگردم. اين مساله باعث شد تا عقب بيفتم و هر چند اکنون با توجه به تمريناتي که پشت سر گذاشتم کاملا آماده هستم و منتظر اعتماد و فرصت مجدد.

ميرزاپور درباره تشابه شرايطش با مهدي رحمتي که او هم به ناگاه از تيم ملي دور شد، گفت: به نظرم همه چيز يک سوءتفاهم است و بايد کادرفني تيم ملي دوباره به مهدي رحمتي فرصت بدهند. مهدي رحمتي يک سرمايه براي فوتبال ايران است و بايد از وجود او به خوبي استفاده کرد. او براي تيم ملي 4-5 سال زحمت کشيده و در بازي‌هاي حساس هم عملکرد خوبي از خود به نمايش گذاشت.

گلر سابق تيم ملي و فولاد در پايان گفت: در اين مقطع بايد از تجربيات مهدي رحمتي استفاده کرد تا همين جوانان تيم ملي هم براي آينده کاملا پخته و آماده شوند.


ابراهيم ميرزاپور


1393/07/16 17:48  تعداد بازدید: 2,085





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن