تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818762159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت با «كشك»


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بازگشت با «كشك»
نویسنده : فريدون حسن 
روز‌گاري نه چندان دور سلطان چشم تيله‌اي پرسپوليس برخي پست‌هاي من در‌آوردي فوتبال را تحت عنوان كشك به سخره گرفت و هيچ وقت هم حاضر نشد به خاطر درج نامش بين مسئولان سرخ‌ها زير‌بار پذيرش اين پست‌ها برود.  



اما اين روز‌ها بر خلاف آنچه علي پروين اعتقاد داشت ديده مي‌شود برخي از پيشكسوتان تشنه پست و مقام در پرسپوليس با عناوين پر‌طمطراقي چون «رئيس گروه مشاوران» و «مشاور عالي» در پرسپوليس پست و مقام مي‌گيرند. پرسپوليسي كه هر روز اوضاع و احوالش خراب‌تر از ديروز مي‌شود و چيزي نمانده كه با ادامه همين روند تقريباً از صحنه فوتبال باشگاهي كشور حذف شود.  
نكته جالب حكم گرفتن افرادي چون جعفر كاشاني و حسين كلاني تحت عنوان‌هاي ياد‌شده اين است كه اين مثلاً پيشكسوتان پرسپوليس و ريش‌سفيد‌هاي سرخ در دوره مديريت عليرضا رحيمي و سر‌مربيگري علي‌دايي در اقدامي بسيار تأمل‌بر‌انگيز و جالب دور پرسپوليس را خالي كرده و دسته جمعي راهي راه‌آهن استيلي و سياسي شدند تا آنجا از دانش و داشته‌هايشان استفاده كنند اما امروز و پس از گذشت مدت كوتاهي از خلع دايي و رحيمي آن هم با آن حال و روز و اوضاع و احوال باز‌گشته‌اند و شده‌اند «رئيس» و «مشاور»!  


اينكه جعفر كاشاني و حسين كلاني به عنوان پيشكسوت و بزرگ پرسپوليس به جمع اين تيم باز‌گشته‌اند در ظاهر امري است بسيار پسنديده اما اينكه آنها تحت چه عنوان و با چه هدفي دوباره به پرسپوليس باز‌گشته‌اند سؤالي است كه پاسخي براي آن نمي‌توان يافت.  


فراموش نكنيم كه نوع جدايي چند‌ماه پيش اين پيشكسوتان و پيوستن به جبهه مخالفان سر‌مربي آن روز‌هاي پرسپوليس چه تأثير‌مخربي روي اين تيم داشت و چه حاشيه‌هاي پر‌سرو صدايي به راه انداخت. حالا آنها با اخراج مدير و سر‌مربي قبلي دوباره به پرسپوليس بر‌گشته‌اند، سؤال اين است آمده‌اند كه چه بكنند؟ پرسپوليس از قبل حاشيه‌سازي‌ها و رفتار‌هاي بچگانه همين مثلاً بزرگان قديم خود امروز بعد از چهار سال هيچ بازيكني در تيم‌ملي ندارد.  



پرسپوليس به واسطه همين حاشيه‌ها چندين سال است كه از كورس رقابت با مدعيان جا مانده و امروز جايگاه بازيكناني است كه اصلاً در حد و اندازه اين تيم نيستند. امروز نه «رئيس گروه مشاوران» به كار پرسپوليس مي‌آيد و نه «مشاور عالي»، پرسپوليس ويرانه‌اي است كه هر از چند‌گاهي عده‌اي مديريت آن را در دست مي‌گيرند، مي‌آيند پستي را به خود اختصاص مي‌دهند و خاك‌هاي اين ويرانه را زير‌ورو مي‌كنند و بعد بدون اينكه آجري روي آجر بگذارند مي‌روند.  


فاجعه‌بار است كه چنين تيمي با چنين تيم مديريتي و تصميم‌گيري اين فصل يكي از نمايندگان فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسياست. بايد از امثال جعفر كاشاني و حسين كلاني پرسيد كه با پست‌هاي كشكي كه در پرسپوليس تحويل گرفته‌ايد چه بر‌نامه‌اي براي حضور فقط آبرو‌مندانه اين تيم بي‌سر‌وسامان در آسيا داريد، بايد پرسيد كه شما پيشكسوتان پرسپوليس كه حاضريد به خاطر حتي مقداري بيشتر قيد اين تيم را بزنيد خود‌تان مي‌دانيد عنوان پست‌هايتان يعني چه؟ و چه‌كاري بايد براي پرسپوليس انجام دهيد؟  
باز‌گلي به جمال علي پروين كه حد‌اقل حاضر نشد تحت چنين عناويني در پرسپوليس حاضر شود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن