تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819378477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شقيري:بايرن مرا نمي‌فروشد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شقيري:بايرن مرا نمي‌فروشد
باشگاه بايرن مونيخ بارها اعلام کرده که قصد فروش ژردان شقيري سوئيسي را ندارد، زيرا او در ترکيب گوارديولا نقش مهمي ايفا مي‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد شقیری 22 ساله از این تصمیم ناراضی نیست و به آن احترام می‌گذارد.

او گفت که نهایت تلاشش را خواهد کرد تا جایگاهی ثابت در ترکیب بایرن پیدا کند.
این ملی‌پوش سوئیسی در فصل تابستان مورد توجه لیورپول قرار گرفته بود. آنها قصد داشتند شقیری را برای یک فصل بصورت قرضی به خدمت بگیرند. یوونتوس و رم دیگر باشگاه‌های مهمی بودند که به جذب این بازیکن علاقه نشان دادند، ولی نتوانستند بایرن را مجاب به فروش او کنند.

این هفته باشگاه بایرن مونیخ در بیانیه‌ای رسمی به اهمیت این بازیکن اذعان کرد و از تمایل به تمدید قرارداد وی خبر داد. به نظر می‌رسد دلیل این اقدام باواریایی‌ها واکنش به شایعه پیشنهاد 18 میلیون یورویی اتلتیکو مادرید باشد.

درهرحال شقیری شرایط فعلی را درمونیخ پذیرفته است و تصمیم دارد در تمرینات توانایی‌های خود را به رخ کادر فنی بکشد. وی به "اسپورت وان" گفت: "من تا سال 2016 با بایرن قرارداد دارم و باشگاه به تازگی به من اعلام کرده که قصد فروش من به تیم‌های دیگر را ندارد. بنابراین من به این تصمیم آنها احترام می‌گذارم."
این بازیکن که از روحیه جاه‌طلبی بالایی برخوردار است اضافه کرد: "تا زمانی که در مونیخ هستم از تمام توانم مایه می‌گذارم. در تمرینات همه آنچه در چنته دارم رو می‌کنم و اگر مربی مثل بازی با هانوفر به من اعتماد کند، خوشحال خواهم شدم. دوست دارم از ابتدا به زمین بروم و این تمایلم را هم نشان داده‌ام. به نظرم هرکسی می‌تواند بفهمد من چقدر تشنه فوتبال هستم."



ژردان شقيريبايرن مونيخ


1393/07/16 12:43  تعداد بازدید: 726





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن