تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819059473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همیلتون: لازم نبود اتومبیل ایمنی به پیست بیاید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
همیلتون: لازم نبود اتومبیل ایمنی به پیست بیاید
لوئیس همیلتون باور دارد اینکه بعد از تصادف سوتل اتومبیل ایمنی به پیست نیامد، تصمیم درستی بود.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران همیلتون گفت: این کار را مدام انجام می دهند. برای خارج کردن اتومبیلی که در پیست مانده بود، کارهای لازم را انجام دادند.
وی افزود:زمانی که یک اتومبیل از پیست خارج شده باشد، امکان دارد یک اتومبیل دیگر هم درست در همان منطقه از پیست خارج شود و با هم برخورد داشته باشند. بعد از تصادف سوتیل پرچم های زرد رنگ را دیدیم. زمانی که پرچم های زرد رنگ به صورت دوتایی به نمایش در می آیند یعنی خیلی باید آهسته رانندگی کنید.


«زمانی که از آن سکتور عبور می کردم دیدم همه با سرعت پایینی رانندگی می کنند. آنجا یک تراکتور بود و اتومبیل سوتیل را که با موانع کناری پیست برخورد کرده بود، بلند می کرد. بعد از اینکه پرچم قرمز به نمایش درآمد، دیدم در آن شلوغی یک اتومبیل دیگر هم آنجاست. درست متوجه نشدم چه دیدم.»


همیلتون که در ابتدای رقابت بعد از خروج اتومبیل ایمنی از پیست شرایط سختی در مسابقه داشت عنوان کرد در دورهای آخر مسابقه وضعیت خیلی خوب نبود.
او ادامه داد: در دورهای آخر باران کمی زیادی درحال باریدن بود. اما من خیلی مشکل نداشتم. اما خوب بقیه شاید با این وضعیت مشکل داشتند، چون دمای تایرها خیلی زود کم می شد. اگر کمی آهسته رانندگی می کردید، دمای تایرها به سرعت پایین می آمد.






تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن