تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798505479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوان نکایی رکوردار مسابقات بومی محلی شرق مازندران شدند/ عدم تبعیض در ورزش روستایی بانوان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران
بانوان نکایی رکوردار مسابقات بومی محلی شرق مازندران شدند/ عدم تبعیض در ورزش روستایی بانوان
نکا - خبرگزاری مهر: دومین دوره مسابقات سریع ترین و قوی ترین بانوی روستایی شرق مازندران با برتری بانوان روستایی شهرستان نکا به کار خود پایان داد.



به گزارش خبرنگار مهر ، محمدرضا بحرگرد نیکو رئیس هیئت ورزش روستایی و بومی محلی مازندران شامگاه سه شنبه در حاشیه  مسابقه سریع ترین و قویترین بانوی روستایی استان درگفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دومین دوره مسابقات سریعترین و قویترین بانوی روستایی شرق مازندران به میزبانی نکا در مجتمع ورزشی سردار طوسی شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات باحضور 27 بانوی روستایی از شهرستان های کیاکلا ، سیمرغ ، ساری ، نکا ، بهشهر در سه ماده ورزشی 60 متر سرعت مختص نوجوانان ، 100 متر سرعت مختص به جوانان و پرتاب وزنه در رده سنی بزرگسالان انجام شد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بومی محلی مازندران با اشاره به قویترین  و سریعترین بانوی شرق استان تصریح کرد: شهرستان نکا در گروه الف و ب  با کسب 26 و19  امتیاز به ترتیب  مقام اول ودوم وبه عنوان رکوردار این دوره از مسابقات قویترین بانوی شرق مازندران انتخاب شدند و همچنین شهرستان های کیاکلا و بهشهر  با کسب 8 امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

 بحرگرد ضمن رضایتمندی از این دوره مسابقات شرق مازندران، اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش شدید باران خوشبختانه استقبال خوبی توسط شهرستان های شرق مازندران صورت گرفته امیدواریم در غرب مازندران هم با استقبال  ورزشکاران شاهد معرفی برترین بانوی روستایی در سطح  کشور باشیم.

وی در ادامه به سیاست های کلان ورزشی اشاره کرد و گفت: احیا و ترویج بازی های بومی ومحلی در راستای منویات مقام معظم رهبری و تنها مختص به آقایان نیست چرا که در ورزش روستایی تمامی رشته ها به صورت مساوات در اختیار آقایان و بانوان قرار می گیرد همچنین اداره ورزش و جوانان کشور با توجه به سیاست های کلان ورزشی سعی در ترویج  و نهادینه کردن این سیاست ها در بین آحاد جامعه دارد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بومی محلی مازندران متذکر شد: خوشبختانه در برهه های اخیر با کسب موفقیات های مکرر بانوان مشخص شد هیچ گونه تبعیضی در بین ورزش روستایی آقایان و بانوان نیست.

این مسئول با اشاره به مسابقات فینال سریعترین وقویترین بانوی استان مازندران بیان کرد: فینال این دوره از مسابقات با شرکت تیم های برتر شرق وغرب مازندران  29 مهرماه سال جاری در ساری برگزار می شود.

حسین دلیری درادامه سطح کیفی ورزش نکا را پیش تر از سایر شهرستان ها دانست وبیان کرد: شهرستان نکا  به عنوان رکوردار ورزش روستایی ثابت کرد ورزشکاران این شهرستان در تمامی برهه ها پیش تر از دیگر شهرستان ها عمل می کنند چراکه این شهرستان از پتانسیل های بسیار بالای ورزشی برخوردار است.

رئیس اداره ورزش وجوانان نکا افزود: عصر امروز شهرستان نکا میزبان دو رویداد ورزشی استانی و کشوری بود که خوشبختانه در هردو رشته به موفقیت خود دست پیدا کرد.

وی متذکر شد: در مسابقات فوتبال لیگ دسته سه کشور تیم صدرای نکا توانسته با نتیجه دو بر یک در مقابل حریف  خود نفت محبود آباد به برتری برسد همچنین در مسابقات  قویترین و سریعترین بانوی شرق مازندران هم توانستیم به عنوان رکوردار به مرحله فینال صعود کنیم.


۱۳۹۳/۷/۱۶ - ۰۸:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن