تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام بیش از 7 میلیون نفر در طرح پوشش بیمه همگانی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ثبت نام بیش از 7 میلیون نفر در طرح پوشش بیمه همگانی
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت : تاکنون هفت میلیون و 200 هزار نفر از هموطنان بدون پوشش بیمه، در طرح پوشش بیمه همگانی ثبت نام کرده اند.
آفتاب: به گزارش ایرنا از سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر «محمدجواد کبیر» افزود: همچنین دفترچه بیمه پنج میلیون و 600 هزار نفر از این ثبت نام کنندگان صادر شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور گفت: این اقدام، تحولی بسیار بزرگ در تامین سلامت مردم است که در این خصوص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اجرای بهینه این امر تلاش کرد تا سازمان های بیمه گر از جمله سازمان بیمه سلامت ایران را همسو کند.

معاون سازمان بیمه سلامت ایران افزود: از 15 اردیبهشت ماه بر اساس هماهنگی های انجام شده بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بیمه سلامت ایران در قالب چند تفاهمنامه تلاش شد تا سازمان بیمه سلامت ایران، نظام ثبت اطلاعات مراجعان به مراکز ارائه دهنده خدمت را دریافت و اقداماتی جهت پاسخگویی به این افراد فراهم کند.

وی ادامه داد: در این زمینه از مهمترین اقدامات انجام شده، پوشش بیمه همگانی سلامت بود که تا کنون هفت میلیون و 200 هزار نفر از افراد بدون پوشش بیمه ای را در این طرح ثبت نام کرده ایم.



تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن