تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804545690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله رمضانی : عصاره اصلی تمامی ادیان الهی، حفظ کرامت انسانی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دیدار شهردار شیراز و هیأت همراه با نماینده مقام معظم رهبری با شهردار فورت؛ آیت الله رمضانی : عصاره اصلی تمامی ادیان الهی، حفظ کرامت انسانی است خبرگزاری پانا: نماینده مقام معظم رهبری در شمال اروپا ضمن تأکید بر اهمیت برقراری روابط دوستانه بین مردم جهان، گفت: شناخت فرهنگ جامع ایران، تنها از طریق روابط دوستی با سایر شهرها و کشورها فراهم می شود.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۵ مهر ساعت 14:28



به گزارش خبرگزاری پانا، آیت الله رمضانی  ضمن تأکید بر اهمیت برقراری روابط دوستانه بین مردم جهان، گفت: شناخت فرهنگ جامع ایران، تنها از طریق روابط دوستی با سایر شهرها و کشورها فراهم می شود. نماینده مقام معظم رهبری در شمال اروپا ادامه داد: سابقه تاریخی، فرهنگی، دینی و علمی ایرانیان زبانزد جهانیان است و در سرتاسر گیتی، ایران به عنوان کشوری متمدن و مترقی که از اقتدار فرهنگی ویژه ای برخوردار است، شناخته می شود.
آیت الله دکتر رمضانی، به جایگاه ویژه کشور آلمان در عرصه های علمی و فلسفی اشاره کرد و افزود: آلمان خاستگاه صاحبنظران و اندیشمندان بسیاری است که در این کشور زیسته و با اندیشه هایی ماندگار به جهان معرفی شده اند.
رییس مرکز اسلامی هامبورگ ضمن اشاره به تفاوت های زبانی، فرهنگی و آداب و رسوم بین ملل مختلف جهان، ابراز نمود: در گسترش ارتباطات فرهنگی و انسانی باید نقاط مشترک فرهنگ ها شناسایی و تقویت شود و در بحث ارتباطات، کرامت انسان مَدنظر قرار گیرد.
نماینده مقام معظم رهبری در شمال اروپا، تأکید کرد: گوهر و عصاره اصلی تمامی ادیان الهی، حفظ کرامت انسان ها است زیرا تمام ادیان از یک حقیقت ناب سرچشمه گرفته اند.
وی ابراز امیدواری کرد که رابطه شیراز و وایمار تداوم یافته و بر ارتباطات بین کشور ایران و آلمان تأثیر گذار باشد.
شهردار فورت آلمان نیز در این جلسه، گفت: فورت یکی از زیباترین شهرهای کشور آلمان می باشد و بزرگترین بافت تاریخی به هم پیوسته آلمان در این شهر وجود دارد و به همین دلیل به عنوان دومین شهر تاریخی آلمان در شرق این کشور شناخته می شود.
وی ضمن اشاره به ظرفیت های تاریخی و فرهنگی این شهر خاطرنشان کرد: گوته شاعر و فیلسوف بلند آوازه آلمانی در مقطعی از زندگی خود در شهر فورت سکونت داشته و آلمان حقیقی به دلیل وجود شخصیت های برتر این شهر به جهان معرفی شده است.
او ادامه داد: این شهر سالیانه پذیرای بیش از 13 میلیون توریست است و قدیمی ترین دانشگاه آلمان در سال 1379 میلادی در این شهر تأسیس شده است.
شهردار فورت، تاریخ ایران و شیراز را با قدمت شهر فورت مقایسه نمود و تأکید کرد: کشور ایران و شهر شیراز از نظر تاریخی قدمت بیشتری دارند و زمانی که در ایران تمدن و شهر نشینی رواج داشته، مردم شهر فورت زندگی چادر نشینی را تجربه می کردند.
وی ضمن قدردانی از شهردار شیراز و هیأت همراه به دلیل این سفر و حفظ ارتباطات فرهنگی، ابراز امیدواری کرد که ارتباطات بیشتری با شهرهای ایران از جمله شیراز برقرار شود.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام دکتر مهدی ایمانی پور، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان نیز ضمن تبریک روز ملی اتحاد آلمان به شهردار و اعضای شورای شهر فورت، گفت: یکی از راهکارهای ایجاد ارتباط بهتر بین کشورها از طریق دیپلماسی شهری و فرهنگی و ایجاد خواهرخواندگی بین شهرهای مختلف جهان می باشد و برای ماندگاری این روابط باید تمامی دستگاه ها و نهادهای دولتی و خصوصی و سازمان های مردم نهاد با یکدیگر تعامل و همکاری کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن