تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819605188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسش مردم عراق درباره حملات هوایی ائتلاف بین المللی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



پرسش مردم عراق درباره حملات هوایی ائتلاف بین المللی
ساکنان منطقه هیت می گویند 24 غیر نظامی که بیشتر آنان زن و کودک بودند در حمله ای که گفته می شود ناشی از یورش هواپیماهای ائتلاف بین المللی و توپخانه ارتش عراق است کشته شدند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، عراقی ها می پرسند هواپیماهای ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا کجا را بمباران می کنند، زیرا داعش همچنان قدرتمند است.    
شبکه تلویزیونی "الجزیره" (Aljazeera)که از عبارت "گروه دولت اسلامی" برای گروهک تروریستی داعش استفاده می کند با بیان این مطلب افزود: هواپیماهای ائتلاف در آسمان عراق پرواز می کنند اما پرسشی که مایه نگرانی عراقی هاست این است که این هواپیماها بمبهای خود را کجا پرتاب می کنند؟ این پرسش را به ویژه آنهایی می پرسند که در مناطق درگیری سکونت دارند یا در تصرف گروه دولت اسلامی است به خصوص آنکه گزارشهایی درباره اشتباه در هدف گیری منتشر می شود ؛ اتفاقی که به تازگی در منطقه هیت در استان الانبار رخ داده است.  
صلاح حسن گزارشگر الجزیره در گزارشی گفت: ساکنان منطقه هیت می گویند 24 غیر نظامی که بیشتر آنان زن و کودک بودند در حمله ای که گفته می شود ناشی از یورش هواپیماهای ائتلاف بین المللی و توپخانه ارتش عراق است کشته شدند.  
آنها تأکید می کنند افراد مسلح در مکانهایی که بمباران شده است حضور نداشتند.  
ابو محمد هیتی یکی از بزرگان شهر هیت به الجزیره گفت:« هواپیماهای ائتلاف بین المللی و دولتی عراق به محله های جبل و قادسیه و عمال و محله مخابرات حمله کردند و بیش از 24 غیر نظامی کشته شدند.»  
وی افزود: اگر ثابت شود این حملات غیر نظامیان را در شهر هیت هدف قرار داده است نقض جدید تعهد دولت عراق محسوب می شود که قول داده بود شهرها را بمباران نکند. همچنین سئوالاتی را درباره راهبرد ائتلاف بین المللی برای بمباران و میزان قدرت آن برای نابودی گروه دولت اسلامی مطرح می کند به خصوص آنکه این گروه تروریستی همچنان قدرت حمله و استقرار دارد.  
به گفته او، شاید بهترین مثال نیز اتفاقی است که در ضلوعیه در شمال بغداد رخ داد. با وجود آنکه ن نیروهای عراقی توانستند ضلوعیه را پس بگیرند اما بیست و چهار ساعت نگذشت که گروه دولت اسلامی نیمی از این شهر را پس گرفت.   511




۱۵/۰۷/۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن