تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803568810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاسیاس: من و راموس خواستار اخراج مورینیو شدیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کاسیاس: من و راموس خواستار اخراج مورینیو شدیم
کد خبر: ۴۴۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹ - 07 October 2014


دروازه‌بان و کاپیتان رئال مادرید برای اولین بار درباره اختلافش با ژوزه مورینیو به صحبت پرداخت و اعتراف کرد که خواستار اخراج این مربی شده بود.


به گزارش ایسنا، ایکر کاسیاس که 15 سال است در تیم رئال مادرید عضویت دارد، به تمام افتخاراتی که این فوتبالیست برای رسیدن آن آرزو دارد، دست یافته است. با این حال کاسیاس انگیزه‌اش را از دست نداده و می‌خواهد سال‌های دیگر را نیز در تیم محبوبش باقی بماند و افتخار بیشتری کسب کند.


کاسیاس در گفت‌وگویی مفصل با "+canale" درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.


او درباره اتهام خیانتی که ژوزه مورینیو به او وارد کرد، گفت: در کشور اسپانیا چنین چیزهایی زیاد وجود ندارد. من برای چند ماه مسئول ناکامی‌های تیم بودم. مورینیو باعث شده بود که احساس سربار بودن به من دست دهد. فکر می‌کردم که برای رئال مادرید اضافی هستم، ولی وقتی در خیابان راه می‌رفتم و واکنش‌ مردم را می‌دیدم چیزهای متفاوتی با آنچه در باشگاه‌ها دیده‌ام برایم رخ می‌داد. مردم و هواداران همیشه به من لطف داشتند و محبت می‌کردند، ولی یکسری‌ها (مورینیو) نه. این که من را متهم به خیانت کردند ناعادلانه بود و خیلی من را آزار داد. من از 9 سالگی در رئال بودم و افتخارات زیادی را با این تیم کسب کردم. فصل گذشته خیلی کم برای تیم بازی کردم و اغلب نیمکت نشین بودم، ولی هیچ اعتراضی نکردم.


کاسیاس درباره رابطه‌اش با مورینیو، گفت: رابطه ما اول خوب بود، ولی صادقانه باید بگویم که در ادامه رابطه ما بد شد. من به عنوان بازیکن وظیفه داشتم که به تصمیمات سرمربی احترام بگذارم. هیچ وقت هم از مورینیو نپرسیدم که چرا بازی نمی‌کنم و در ترکیب قرار نمی‌گیرم. البته این را باید بگویم که بر خلاف آنچه رسانه‌ها می‌گویند ژوزه مورینیو پس از آن ال کلاسیکوی معروف که من با ژاوی و پویول دست دادم از من انتقاد نکرد. رسانه‌ها در مورد این موضوع دروغ گفتند. رابطه من با مورینیو از دسامبر 2012 تا ژانویه 2013 خیلی بد بود و زیاد با او صحبت نمی‌کردم.


کاپیتان تیم رئال مادرید درباره اختلافش با آلوارو آربلوآ، گفت: ما دو هم تیمی هستیم و این صحبت‌ها اتحاد ما را زیر سوال نخواهد برد. رابطه ما در زمین مسابقه خیلی خوب است، ولی در خارج از مستطیل سبز مثل سابق نیست.


کاسیاس مدتی در رئال مادرید ذخیره دیگو لوپس بود که در حال حاضر به میلان رفته است. او درباره رابطه‌اش با لوپس گفت: رابطه من با دیگو همیشه صمیمی و توام با احترام متقابل بود. وقتی مربی فصل پیش به من گفت که من در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهم کرد و لوپس در لیگا، همه چیز حل شد. در فوتبال چنین مسائلی پیش می‌آید و من هم توانستم با سختکوشی جایگاهم را پس بگیرم. در رئال مادرید شما همیشه زیر ذره بین هستید و همه از شما انتظار دارند که هیچ وقت افت نکنید. یک زمانی باید با مورینیو صحبت می‌کردم، ولی به خاطر مصلحت باشگاه چنین کاری نکردم، چرا که باشگاه فقط برای من نیست. دوست نداشتم آتش‌بیار معرکه باشم. کنفرانس‌های خبری مورینیو همیشه جنجال زیادی برای تیم ایجاد می‌کرد. اگر من هم به مورینیو اعتراض می‌کردم که چرا بازی نمی‌کنم شرایط تیم خیلی بد می‌شد. چطور آقای کارانکا (دستیار مورینیو) یک بار در کنفرانس خبری گفت "من روحیه رقابت پذیری ندارم." برایم مهم نیست که این صحبت‌ کارانکا بوده یا مورینیو.


کاسیاس در ادامه صحبت بسیار جالبی را به زبان آورد که شاید بتواند ماه‌ها سوژه رسانه‌ها باشد. او در اعترافی جالب، گفت: درست است که من و راموس نزد فلورنتینو پرس رفتیم و خواستار اخراج ژوزه مورینیو شدیم، چرا که به عنوان کاپیتان و بازیکنان با سابقه خودمان را مسئول می‌دیدیم. البته مورینیو یکی از بهترین مربیانی است که ما با او کار ‌کرده‌ایم. او از لحاظ تاکتیکی بسیار قوی است، ولی باشگاه و کاپیتان تیم نمی‌توانند مصلحت تیم را در نظر نگیرند.


دروازه‌بان رئال مادرید درباره شایعه رفتنش از رئال، گفت: اصلا صحت ندارد. خیلی درباره رفتنم به آرسنال صحبت شده است و حتی پیشنهاد هم از این تیم دریافت کرده‌ام، اما من می‌خواهم در اینجا برای فوتبال بجنگم. دوست دارم قبل از یورو 2016 شرایط خوبی داشته باشم. امیدوارم بتوانم یورو 2016 را تجربه کنم. باید بجنگیم چرا که اصلا در برزیل نتیجه‌ خوبی نگرفتیم.


کاپیتان رئال مادرید در پایان گفت: رئال مادرید مثل خانه من است و بدون رئال زندگی برای من مفهوم دیگری خواهد داشت. من از 9 سالگی در این باشگاه بوده‌ام و کاملا با رئال مادرید بزرگ شده‌ام.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن