تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوردبين: در اين هوا تمرين کردن سخت است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خوردبين: در اين هوا تمرين کردن سخت است
محمود خوردبين از دما و رطوبت بالاي منطقه کيش خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پس از اینکه دیشب برای برگزاری اردوی یک هفته ای راهی کیش شدند، صبح امروز اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند. محمود خوردبین در گفت‌وگو با "ورزش سه" از دما و شرجی بالای کیش سخن گفته و افزود: آنقدر هوا گرم بود و رطوبت بالا بود که حتی راه رفتن که هیچ، نشستن هم سخت بود. اما بچه ها خیلی خوب یک ساعت تمرین کردند و تمام آنچه را که مدنظر مربیان بود را به اجرا گذاشتند.

خوردبین در پاسخ به این سوال که قرار است پرسپولیس روزانه چند نوبت تمرین کند بیان کرد: ما امروز دو جلسه تمرین می‌ کنیم؛ صبح که برگزار شد و عصر ساعت 6 بعدازظهر. اما اینکه از فردا دو نوبت تمرین داشته باشیم یا سه نوبت، امشب بعد از حضور حمید درخشان در کیش برنامه ریزی و مشخص می‌شود.

خوردبین در ادامه بیان کرد: امیدوارم با برگزاری تمرینات خوبی که در کیش خواهیم داشت، بچه ها از نظر بدنی و تاکتیکی به شرایط مورد نظر مربیان نزدیک شده و بتوانند از نظر بدنی و همین طور تاکتیکی به آمادگی‎ای برسند که مدنظر حمید درخشان و کادرفنی پرسپولیس است.

سرپرست پرسپولیس درمورد اینکه بازی با راه‌آهن قطعی شده یا نه چنین گفت: نه هنوز هیچ چیز قطعی نیست ما قصد داریم در کیش یک بازی تدارکاتی برگزار کنیم. اگر راه‌آهن شد که بهتر، اگرنه با تیم دیگری قطعا مسابقه برگزار خواهیم کرد تا بچه ها بعد از تمرینات بدنی و تکنیکی در شرایط مسابقه هم قرار بگیرند.


محمود خوردبينپرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/07/15 12:36  تعداد بازدید: 646





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن