تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798312609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه جامع علمی - کاربردی البرز در حوزه پژوهش رتبه سوم را کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز از سوی وزارت علوم اعلام شد؛
دانشگاه جامع علمی - کاربردی البرز در حوزه پژوهش رتبه سوم را کسب کرد
کرج - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد استان البرز گفت: طبق تحقیقاتی که پیش از این از سوی وزارت علوم انجام گرفت، دانشگاه جامع علمی - کاربردی واحد استان البرز در حوزه پژوهش حائز جایگاه سوم شد.



به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد استان البرز در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران مراکز علمی-کاربردی استان البرز که به میزبانی مرکز فرهنگ و هنر صبح امروز برگزار شد ضمن بازدید از این مرکز دانشگاهی به ارزیابی عملکرد این مجموعه پرداخته و با اشاره به کیفیت بالای آموزش و ارائه دروس مهارتی به دانشجویان، جایگاه مراکز علمی کاربردی در البرز را بسیار شایسته توصیف کرد. سیدصاحب سادات حسینی یکی از مهم ترین رویکردهای شکل گیری مراکز علمی کاربردی را مهارت پایه بودن آنها در کنار ارائه آموزش های علمی به داوطلبان اعلام کرد و بیان داشت: مراکز مستقر در استان البرز از این حیث در شرایط مطلوبی قرار داشته و پایه اقدامات آنها به مفهوم واقعی علمی کاربردی بودن دروس و آموزش ها اختصاص دارد. وی کسب رتبه های شایسته توسط دانشکده های علمی کاربردی این استان میان دانشگاه های مختلف سراسر کشور را شاهدی بر این مدعا دانست و خاطرنشان کرد: طبق تحقیقاتی که پیش از این از سوی وزارت علوم انجام گرفت، دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد استان البرز در حوزه پژوهش حائز جایگاه سوم شد. همچنین این دانشگاه در بخش اداری در جایگاه هفتم و در مجموع عملکرد خود به عنوان سومین واحد استانی میان تمامی دانشگاه های کشور معرفی شد. ارزیابی عملکرد مرکز دانشگاهی فرهنگ و هنر البرز دکتر سادات حسینی وجود مراکز فعال و پویا در این استان را یک فرصت بسیار گرانسنگ ارزیابی کرد و از جمله مراکز مستعد در البرز را که طی فرصتی بسیار کوتاه موفق شد جایگاه خود را از سطح سه به سطح یک و سپس سطح ویژه ارتقاء دهد را مرکز علمی – کاربردی فرهنگ و هنر البرز عنوان کرد. سادات حسینی، از این مرکز به عنوان محلی که به سرعت توانسته است مسیر توسعه را در عرصه های مختلف پذیرش دانشجو، افزایش رشته ها و ارتقای ساختار فیزیکی مجموعه طی کند، یاد کرد و افزود: از عملکرد این مجموعه رضایت کامل داریم. رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد استان البرز، توانمندی، کارآمدی، پویایی و صاحب ایده های نو و صحیح بودن را از خصیصه های مدیرانی ارزیابی کرد که امکان پیشبرد اهداف دانشگاه جامع در سطح مراکز استانی را فراهم می کنند. وی افزود: این روند مطلوب و رشد مناسب منجر به برگزیده شدن این مرکز دانشگاهی به عنوان  مرکز نمونه علمی – کاربردی فرهنگ و هنر در کشور در سال 92 نیز شده است. به گفته این مسئول، افزایش دانشجو از 200 نفر به 2000 نفر ظرف حدود 5.2 سال فعالیت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر البرز اقدامی بسیار مناسب بوده که شایسته تقدیر است. وی اذعان داشت: اگرچه تغییر فضای فیزیکی دانشگاه و  تفکیک هنرستان از محل فعلی یکی از خواسته های ما است، اما تدابیر مدیریت مرکز و انجام تغییرات در ساختار فیزیکی مجموعه و توسعه کلاس ها و امکانات آن توانسته تا اندازه زیادی مشکلات مرکز را مرتفع نماید. امیدوارم که شرایطی فراهم شود که فضای آموزشی این مرکز فقط در اختیار دانشگاه باشد و استفاده مشترک آن با هنرستان به پایان برسد. سادات حسینی در پایان با ابراز امیدواری گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری مدیران و مسئولان همه مراکز و واحدهای مختلف دانشگاه و با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت صحیح بر مجموعه های تحت امر، عملکردی شایسته از خود به جای بگذاریم.
 


۱۳۹۳/۷/۱۴ - ۱۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن