تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820123162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش براي ايجاد اختلاف بين مسئولان آب به آسياب دشمن ريختن است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز آقایی مطرح کرد؛
تلاش براي ايجاد اختلاف بين مسئولان آب به آسياب دشمن ريختن است
نظرآباد - خبرگزاری مهر: فرماندار نظرآباد خطاب به نهادهاي انتظامي و نظامي اين شهرستان گفت: هرگونه تلاش براي ايجاد اختلاف بين مسئولان، آب به آسياب دشمن ريختن است.



به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت آغاز هفته نيروي انتظامي، پیش از ظهر امروز مسئولان سياسي، قضايي، نظامي اين شهرستان از توانمندي‌هاي انتظامي نظرآباد بازديد کردند. شهريار آقايي در این باره اظهار داشت: مهمترين مولفه‌اي که در هر جامعه‌اي تمام شئونات زندگي و کار مسئولان و مردم را درگير مي‌کند، بحث امنيت است. وي تصريح کرد: به طور قطع در فضايي که خلاء امنيتي وجود دارد، هيچ يک از اهداف اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و ... مسئولان محقق نمي‌شود و به همين دليل يکي از مهمترين و در حقيقت مهمترين مسئوليت فرمانداران در سراسر کشور تامين امنيت شهروندان است. فرماندار نظرآباد افزود: مسئولان دولت، وزارت کشور و استانداران همواره نخستين وظيفه‌اي که بر عهده يک فرماندار قرار مي‌دهند، تامين امنيت آحاد مردم است. این مسئول در ادامه با اشاره به شاخصه‌ها و استانداردهاي امنيت کشور گفت: با تاکيد مي‌گويم که نظرآباد يکي از امن‌ترين شهرستان‌هاي کشور است و اين مهم با تلاش، همدلي و همکاري اعضاي شوراي تامين نظرآباد محقق شده است.

وي بيان داشت: البته بايد توجه داشت که بخش مهمي از دلايل ضرايب بالاي امنيتي نظرآباد به خود مردم اين شهرستان باز مي‌گردد که افرادي متدين و ولايت‌مدار و با فرهنگ بوده و همکاري بسيار خوبي با نيروي انتظامي و پليس دارند. فرماندار نظرآباد در بخش ديگري از سخنان خود با تقدير از عملکرد فرماندهان، ماموران و سربازان خدوم نيروي انتظامي اين شهرستان گفت: اگر نبود تلاش بي‌وقفه پليس و همکاري مردم با ماموران نيروي انتظامي، امروز شهروندان نظرآبادي شاهد امنيت و آرامش نبودند.

بايد قدر نعمت امنيت را بدانيم

آقايي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به توطئه‌هاي استکبار جهاني براي ايجاد ناامني در منطقه و ممالک اسلامي گفت: با نگاهي به اخبار کشورهاي همسايه و مشاهده ناامني اين کشورها، بيش از گذشته بايد قدردان نعمت امنيتي باشيم که در ايران اسلامي حاکم است.

وي با طرح اين پرسش که امنيت حاکم بر کشورمان ناشي از چه مولفه‌هايي است، گفت: علت اصلي بهره‌مندي از نيروهاي نظامي و انتظامي مقتدري است که در سايه هدايت‌هاي مدبرانه ولي امر مسلمين حضرت امام خامنه‌اي، شبانه‌روز براي تامين امنيت کشور تلاش مي‌کنند. فرماندار نظرآباد گفت: تفاوت اصلي نيروي انتظامي و نيروهاي نظامي ايران اسلامي با ديگر کشورها به ويژه کشورهاي غربي اين است که از يک سو نظاميان ما از فرماندهي شجاع، مدير، مدبر و ولي فقيهي عادل و باتقوا سود برده و از سوي ديگر به اوامر و دستورات فرماندهي کل خود ايمان و اعتقاد راسخ دارند. آقايي بيان داشت: اگر امروز نيروهاي نظامي و انتظامي ما در جهان به عنوان يک نيروي مقتدر شناخته مي‌شوند، اين است که از فرماندهي با ايمان و شجاعي سود مي‌برند که اوامر و دستوراتشان برگرفته از احکام الهي بوده و هيچ دستوري را خارج از حدود دين و شرع صادر نمي‌فرمايند. مهمترين توطئه دشمن ايجاد اختلاف و جدايي مردم و مسئولان است وي تاکيد کرد: همه ما بايد شکرگزار اين نعمت باشيم و اگر مدعي ولايت‌مداري هستيم بايد فرامين ايشان را هم بدون کم و کاست اطاعت کرده و به اجرا بگذاريم. رئيس شوراي اداري شهرستان نظرآباد گفت: در حال حاضر مهمترين توطئه دشمن ايجاد اختلاف و دودستگي ميان مسئولان کشور و جدايي مردم و مسئولان است.

آقايي اظهار داشت: دشمنان آنچه که در طول هشت سال دفاع مقدس را نتوانستند محقق کنند، در قالب جنگ نرم پيش گرفته و مي‌خواهند اتحاد و وحدت ما را در درون متزلزل کنند. وي در ادامه خطاب به نيروهاي نظامي و انتظامي و دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان نظرآباد گفت: انتظار از سپاه و نيروي انتظامي اين است که به همان صورت که اعلام مي‌کنيم پيرو ولايت هستيم، بايد در عمل نيز به همين شيوه عمل کنيم. آقايي افزود: به طور قطع هرگونه تلاش براي ايجاد فاصله بين مسئولان شهرستان، آب به آسياب دشمن ريختن است و بايد هشدار باشيم که در دام توطئه‌هاي دشمنان نيافتيم. وي در پايان تاکيد کرد: همه ما بايد بدانيم که يک هدف بيشتر نداريم و آنهم عزت و سربلندي ايران اسلامي است و اين مهم بدون وحدت همه مردم و اتحاد داخلي ميسر نمي‌شود.








۱۳۹۳/۷/۱۴ - ۱۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن