تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819387801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوپرکلاسيکوي فوتبال آرژانتين مساوي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سوپرکلاسيکوي فوتبال آرژانتين مساوي شد
مشهورترين دربي فوتبال دنيا پس از ال کلاسيکوي بارسا-رئال را دو تيم ريورپليت و بوکاجونيورز در آرژانتين برگزار مي کنند.اين دربي به سوپرکلاسيکو معروف است.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته از هفته دهم لیگ فوتبال آرژانتین، دو تیم مشهور بوکاجونیورز و ریورپلیت بوینس آیرس در ورزشگاه "مونومنتال"، ورزشگاه اختصاصی تیم ریور به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی که به سوپرکلاسیکو مشهور است، پس از ال کلاسیکوی فوتبال اسپانیا بین رئال مادرید و بارسلونا معروفترین دربی فوتبال جهان شناخته می شود.

بازی در حالی آغاز شد که به دلیل بارندگی شدید، زمین ورزشگاه از حالت طبیعی خود خارج شده بود و توپ هم به سختی به حرکت در می آمد. بازی با برتری میزبان پیش می رفت اما این بوکا بود که در دقیقه 23 و از روی یک سانتری که از میانه زمین ارسال شده بود توسط " ماگایان" به گل دست یافت.

شاگردان "گایاردو"، پس از دریافت این گل با حمایت هوادارانشان یکپارچه حمله شدند و دو فرصت مسلم گلزنی را نیز از دست دادند. در دقیقه 41 بازی بود که داور بازی به اشتباه، "فرناندو گاگو" بازیکن سابق رئال مادرید را به دلیل آنچه که خطای هند تشخیص داده شده بود از بازی اخراج و یک پنالتی به نفع ریور اعلام کرد. این پنالتی را "مورا" به آسمان کوبید تا بوکا نیمه اول را با برتری به رختکن برود.

نیمه دوم به دلیل آماده سازی زمین با کمی تاخیر آغاز شد. در این نیمه، ریور بصورت کامل بر بازی مسلط بود و در نهایت مقاومت بوکای 10 نفره در دقیقه 79 در هم شکسته شد و "جرمن پزیا" موفق شد تا گل تساوی ریور را به ثمر برساند.
تلاش ریور برای زدن گل برتی به جایی نرسید و بازی با همان نتیجه 1-1 خاتمه یافت. ریور هم اکنون یا 22 امتیاز صدرنشین است و بوکا با 14 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.



بوکاجونيورزآرژانتين


1393/07/14 15:44  تعداد بازدید: 971





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن