تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820115249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسواک آمریکایی بر دندان ایرانی‌+ عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مسواک آمریکایی بر دندان ایرانی‌+ عکس
انواع مسواک آمریکایی با برچسب‌هایی که نشان می‌دهد مورد تایید وزارت بهداشت ایران است در سطح شهر تهران عرضه می‌شود.
آفتاب: به گزارش اقتصادنیوز، مسواک آمریکایی با برند G.U.M مدتیست که در سطح شهر تهران و البته برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قیمت حدود ۱۲ هزار تومان عرضه می‌شود.


در برچسبی که مورد تایید وزارت بهداشت هم است عنوان شده که نام تولیدکننده این مسواک‌ها Sunstar Americas INC  و کشور تولیدکننده آن آمریکاست.


در مورد ویژگی این مسواک‌ها به قلم فارسی توضیح داده شده که « دارای ۹ برابر قدرت تمیزکنندگی بیشتر، چند شاخه شدن الیاف این مسواک در تماس با بزاق موجب ۷۰ درصد نازک‌تر شدن نوک آنها و نفوذ بیشتر الیاف به نقاط زیر لثه و سایر نقاط مستعد پوسیدگی می‌شود.»







مراجعه به آمارهای گمرک ایران نیز نشان می‌دهد که این مسواک‌ها از مراجع رسمی وارد کشور شده‌اند. بر اساس آمار گمرک ایران در پنج ماهه نخست امسال بیش از دو هزار و ۹۲۰ کیلوگرم مسواک به ارزش ۱۵ هزار دلار (معادل ۳۹ میلیون تومان) از کشور ایالات متحده آمریکا وارد ایران شده است.


کد تعرفه وارداتی مسواک ۹۶۰۳۲۱۰۰ است که به جز از کشور آمریکا از کشورهایی مانند نیز امارات، مالزی، تایوان، چین، ترکیه، سوئیس، آلمان و … نیز این محصول در پنج ماهه نخست امسال وارد ایران شده است.


در مجموع در این مدت بیش از ۴٫۱ میلیون دلار معادل ۱۰ میلیارد تومان مسواک وارد ایران شده است.


بر اساس گزارش اقتصادنیوز، همین آمارهای گمرک نشان می‌دهد که واردات مسواک از کشور آمریکا از سال گذشته از سر گرفته شده و در سال‌های از دهه ۸۰ تا قبل از سال گذشته ایران این چنین تجربه‌ای را نداشته است.







اما در سال گذشته برای اولین ایران از کشور آمریکا مسواک وارد کرده که به نظر می‌رسد این روند تاکنون نیز همچنان ادامه داشته است. آمار گمرک ایران نشان می‌دهد در مجموع سال گذشته بیش از ۲۰ هزار تن مسواک به ارزش ۱۱۴ هزار دلار (معادل ۲۸۵ میلیون تومان) از ایالات متحده آمریکا وارد ایران شده است.




تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن