تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819612621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوري: دفاعي نبوديم، در دفاع بهتر بوديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نوري: دفاعي نبوديم، در دفاع بهتر بوديم
محمد نوري کاپيتان پرسپوليس در بازي با سپاهان يکي از خوب هاي ميدان بود و اگرچه پاس‌هاي بسيار خوبي را براي مهاجمان تيمش فراهم کرد اما نه طارمي و نه عباس‌زاده هيچ کدام نتوانستند از اين ارسال‌ها استفاده کنند.

محمد نوری در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان که به شکست سرخپوشان منجر شد چنین گفت:

یک گل می‌زدیم نمی‌ گفتند دفاعی بازی کردیم

بازی خوبی بود، بازی های پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب و دیدنی است. بازی ای که روز جمعه دو تیم به نمایش گذاشتند از همین نوع بازی های جذاب و دیدنی بود. هر چند که ما سه امتیاز را در نهایت از دست دادیم در حالی که می‌ توانستیم دست پر به تهران برگردیم. به هرحال امیدواریم اردوی خوبی را در کیش برگزار کنیم تا در برگشت بتوانیم مقابل سایپا جبران کنیم.

نوری در واکنش به این سوال که چرا پرسپولیس در میدان فولادشهر تدافعی ظاهر شد، بیان کرد: به هر حال هر بازی استراتژی خاص خودش را می‌طلبد، ما در تمام طول این فصل بازی های تهاجمی ای را به نمایش گذاشتیم اما اگر بین داشته های پرسپولیس و سپاهان قیاسی صورت گیرد خیلی راحت می‌ توان متوجه شد که ما از نظر نیروی انسانی نسبت به سپاهان ضعیف تر بودیم. تعداد بازیکنان محروم و مصدوم ما بسیار زیاد بود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم این استراتژی را مقابل سپاهان اجرا کنیم.

موجودیت ما همین بود

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: ما اصلا دفاعی بازی نکردیم بلکه در کار دفاعی موفق تر نشان دادیم. کافیست یک بار دیگر بازی را ببینید تا متوجه شوید در نیمه اول و نیمه دوم خود من چند پاس عمقی و تو در برای مهاجمانمان ارسال کردم. اما خب، نتوانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم، در کل من شخصا از بازی ای که پرسپولیس در مقابل سپاهان انجام داد راضی بودم چون موجودیت ما همین است و اینکه فقط بخواهیم بگوییم که باید حمله می‌کردیم و می‌بردیم تا حدی غیرکارشناسی است.

در تک به تک ها باید بهتر عمل می‌ کردیم

«به نظر می‌ رسید مهاجمان پرسپولیس در مصاف تن به تن با مدافعان سپاهان خیلی راحت کم می‌آوردند به طوری که در چند نوبت و به هنگام ارسال پاس های عمقی تو، عباس زاده و طارمی نتوانستند توپ را کنترل کرده و در مصاف یک به یک با عقیلی و کرمی توپ را از آنها عبور دهند.» نوری در پاسخ به این سوال گفت: بله همانطور که من گفتم ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم برنامه داشتیم که مهاجمانمان با استفاده از این توپ ها از مصاف های یک به یک استفاده کرده و با دروازه‌بان سپاهان تک به تک شوند. اما متاسفانه بچه های ما نتوانستند از این پاس ها و موقعیت ها استفاده بکند. مسلم است اگر تلاش بیشتری انجام می‌ دادیم می‌ توانستیم گل بزنیم. هر چند که تک تک بچه ها واقعا زحمت کشیدند و هر چه داشتند در زمین گذاشتند.

این اردو به درد ما می‌خورد

هافبک میانی پرسپولیس در مورد اردوی کیش گفت: بعدازظهر امروز برای برگزاری اردویی 7، 8 روز به کیش می‌رویم. فکر می‌ کنم آنجا بازی دوستانه هم داشته باشیم. ضمن اینکه شنیده ام چند بازیکن تستی هم می‌ آیند تا از سوی کادرفنی محک بخورند. من خودم فکر می‌ کنم که این اردو خیلی می‌ تواند کمک حال تیم ما باشد.

اردوی بعدی پرسپولیس بیشترین نفرات را دارد

نوری در واکنش به اینکه چرا هیچ بازیکنی از پرسپولیس به اردوی تیم‌ملی دعوت نشده چنین گفت: به هر حال این نظر سرمربی است، مربیگری یک امر کاملا سلیقه ای است اما من مطمئنم در اردوی بعدی نفرات زیادی از پرسپولیس به اردوی تیم‌ملی دعوت خواهند شد.

او در واکنش به اینکه آیا به خاطر نتایج اخیر پرسپولیس کی‌روش بازیکنی را به تیم‌ملی دعوت نکرده، بیان کرد: ما امسال عملکرد بدی نداشتیم بخصوص در این 4، 5 بازی آخر. زمان مانوئل ژوزه ما رتبه بسیار پایین تری داشتیم اما کی‌روش 9 بازیکن ما را به تیم‌ملی دعوت کرد. در کل باید به نظر مربی احترام گذاشت و او را کمک کرد، مطمئن باشید ما تلاشمان را بیشتر می‌ کنیم تا در اردوی بعدی حضور داشته باشیم که امیدوارم یکی از آنها خود من باشم.

مگر می‌شود بازیکن جذب نکنیم

برخی از بازیکنان پرسپولیس همچون میثم حسینی با جذب بازیکنان جدید و انتقال نفرات تازه در پست های مختلف مخالف هستند و مصاحبه هایی را نیز در این مورد انجام دادند اما نظر محمد نوری چیز دیگری است: صددرصد ما باید بازیکن جذب کنیم، پرسپولیس حداقل 3، 4 بازیکن کلاسیک و قوی در پست های مختلف نیاز دارد. بخصوص در جام باشگاه های آسیا. من در آسیا بازی کرده ام و می‌ دانم اگر بخواهیم زنگ تفریح نشویم باید بازیکن بگیریم، چرا که تیم های حاضر در این رقابت ها بسیار قوی هستند و به مراتب قدرتمندتر از تیم های داخلی هستند که ما با آنها بازی می‌کنیم. چند سال است که تیم های ما حتی از گروهشان صعود نمی‌ کنند؟ چون هزینه 2 بازیکن آنها به اندازه هزینه کل باشگاه های قدرتمند فوتبال ایران است. از این روست که می‌ گویم پرسپولیس باید صددرصد بازیکن جذب کند.


محمد نوريپرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/07/14 12:08  تعداد بازدید: 3,153





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن