تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815392423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش جهادي جوهره حرکت نيروي انتظامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۹ق.ظ)
تلاش جهادي جوهره حرکت نيروي انتظامي است سردار احمدي مقدم با اشاره به شعار هفته نيروي انتظامي «تلاش جهادي، کارآمدي و اقتدار»در سال 93 گفت: تلاش جهادي جوهره حرکت ما است و منظور همان هدف مقدسي است که پليس از ابزار و راه مقدس استفاده مي کند و تنها براي خدا کار مي کند، خستگي ناپذير بوده و واهمه اي از دشواري ها ندارد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار دکتر اسماعيل احمدي مقدم در صبحگاه عمومي که به مناسبت اولين روز از هفته ناجا برگزار شده بود، گفت: هفته نيروي انتظامي امسال در ميان دو عيد بسيار بزرگ و مبارک قرار گرفت که اميدوارم از برکات اين ايام بهره مند شويم.
وي يادآور شد: پيام اين اعياد، در ماموريت هاي ناجا بسيار معنادار است چرا که عيد سعيد قربان، عيد مبارزه با شيطان بيرون و درون، مبارزه با تعلقات مادي و وسوسه ها و عبور از ميد ان هاي سخت و امتحانات بزرگ الهي براي دست يافتن به شايستگي رهبري و امامت امت توسط ابراهيم (ع) است که اين علامتي است براي شايسته سالاري.
فرمانده نيروي انتظامي، افزود: درحقيقت کسي مي تواند رهبر باشد که تعلقي جز به خداوند و خدمت به مردم نداشته باشد.
اين مقام ارشد انتظامي، با اشاره به اينکه شيطان هاي درون و برون زيادي انسان را وسوسه به گناه مي کنند، تصريح کرد: شيطان برون همانند تروريست ها که دست به سلاح برده و نيروي انتظامي افتخار دارد که در مبارزه با آنها، دروازه شهادت براي آنان باز است و همچنين وسوسه هايي که براي فريب جامعه و جوانان در قالب تهاجم فرهنگي، سلب هويت، دورکردن از دانش و معنويت و مشغول کردن آنها به لهو و لعب و بي هويتي وجود دارد.مواد مخدر نيز يکي ديگر از صورت هاي شيطان است.
احمدي مقدم ادامه داد: اگر در مبارزه با شيطان دروني پيروز شويم قطعا مبارزه با شياطين بيروني کاري سهل است.
فرمانده ناجا، يادآور شد: برنامه رشد و تعالي معنوي در نيروي انتظامي، چند سالي است که آغاز شده و هم اکنون در حال ارزيابي يگان ها مي باشيم و اين برنامه تلاش دارد تا عناصر و شاخص هاي ناپايداري اقتدار را در درون ناجا که برگرفته از روح معنوي و نشاط براي خدمت است را اندازه بگيرد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: همانطور که در دفاع مقدس و پس از پيروزي انقلاب قدرت معنوي و اراده برتمامي ابزارهاي مادي دشمنان غلبه کرد نشان از آن دارد که ابزارهاي مادي بي اهميت نيست اما زماني برنده است که دست ماموري بصير باشد که با قدرت ايمان، انگيزه، دانش و اخلاص براي مردم و خدا از اين ابزار استفاده کند.
وي با تاکيد براينکه، عنصر اصلي اقتدار پليس سلاح نيست، افزود: اقتدار حتي به تعداد پليس ها و تاسيسات و امکانات ما نيست بلکه عنصر اصلي اقتدارو قدرت معنوي است.
سردار احمدي مقدم، از آغاز به کار پليس افتخاري همزمان با آغاز هفته نيروي انتظامي خبر داد و گفت: اين پليس نقش بسيجي دارد و بسيج نمادي از مشارکت همه جامعه در دفاع مقدس بود و نمادي از عيد قربان که مردم، عزيزان خود را با دست خود به جبهه مي فرستادند و به شهادت آنها افتخار مي کردند و امروز پليس افتخاري همين مفهوم را دارد.
به گفته اين مقام ارشد انتظامي، رمز بقاء در جمهوري اسلامي ايران، پيوستگي حکومت با مردم است چرا که هيچ فاصله اي بين مردم و حکومت وجود ندارد و مردم حکومت را از خود مي دانند.
وي با اشاره به اينکه، مردم امروز چشم اميد به اين نظام دارند، اظهار داشت: مردمي بودن نظام برپايه تعاليم اسلامي و مکتب امام (ره) است که امروز دلدادگان زيادي در تمام دنيا دارد. تمام کساني که از وضع موجود به ستوه آمده و دلهايشان گرايش به اين مکتب و امام دارد.
احمدي مقدم به شعار هفته نيروي انتظامي «تلاش جهادي، کارآمدي و اقتدار»در سال 93 اشاره کرد و گفت: تلاش جهادي جوهره حرکت ما است و منظور همان هدف مقدسي است که پليس از ابزار و راه مقدس استفاده مي کند و تنها براي خدا کار مي کند، خستگي ناپذير بوده و واهمه اي از دشواري ها ندارد. مجاهد في سبيل الله نيز چنين کسي است که تنها دست ياري به سوي خدا دراز مي کند.
فرمانده نيروي انتظامي، ادامه داد: تبلور تلاش جهادي، شهادت، جانبازي، ايثارگري و گذشت از تعطيلات و عشق به خدمت است.
وي با اشاره به اينکه کارآمدي،عنصر اصلي اقتدار ناجا است، گفت: کارآمدي يعني قدرت پاسخگويي به مطالبات و نيازهاي جامعه، مردم بايد ناجا را پشتوانه امن خود بدانند و نيروي انتظامي تنها از طريق کارآمدي مي تواند محبوبيت و رضايت مردم را جلب کند.
دکتر احمدي مقدم، تاکيد کرد: تنها با گفتن سخنان زيبا و ارائه طرح هاي رنگارنگ نمي توان امنيت را ايجاد کرد بلکه در عمل مردم بايد مشاهده کنند که دست هاي ناجا، خطر را از آنها دور مي کند.
وي افزود: برپايه اين تفکر مردمي است، که نيروي انتظامي با اين امکانات مادي توانسته امنيت را برقرار کند.
اين مقام ارشد انتظامي، تصريح کرد: کشورهاي پيرامون ما که درگير ناامني هستند، براي برقراري امنيت، نيرو و هزينه هاي امنيتي زيادي در مقايسه با ما هزينه مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن