تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803938641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاراته ایران پیروزی و شکست را باهم تجربه کرد/ اخلاق نباید فراموش شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی در گفتگو با مهر عنوان شد:
کاراته ایران پیروزی و شکست را باهم تجربه کرد/ اخلاق نباید فراموش شود
سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته کره جنوبی گفت: کسب 5 مدال طلا و برنز یک پیروزی برای کاراته ایران است و حذف  برخی مدعیان کسب مدال در بازیهای آسیایی باعث شد تا کاراته ایران پیروزی و شکست را با هم تجربه کند.



احمد صافی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: بازیهای آسیایی پایان یافت و اشک‌ها و لبخندهای ناشی از شکست‌ها و پیروزی ها و عملکرد عالی و یا اشتباهات  ورزشکاران در این رویداد بزرگ آسیایی به خاطره ها پیوست. در این بین کاراته ایران دو چهره شکست و پیروزی را تجربه کرد، پیروزی قهرمانانی که باورش سخت و شکست قهرمانانی که ناممکن به نظر می‌رسید. وی در خصوص ارزیابی خود از نتایجی که تیم ملی بانوان ایران کسب کرد گفت: در تیم بانوان حمیده عباسعلی کارش را با موفقیت انجام داد و با کسب مدال طلا نتیجه زحمات خود را گرفت. در این تیم سایر ورزشکاران بنابر هر دلیلی نتواستد از فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته بود به خوبی استفاده کنند. دو برنز چالاکی و دوستی، حذف زنگنه از رقابتها کار را برای یک نتیجه مطلوب سخت کرد و باید عنوان داشت که انتظار از تیم بانوان بیش از این بود.  سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته کره جنوبی در خصوص مبارزات سجاد گنج زاده هم گفت: گنج‌زاده امید اول کسب مدال طلا در تیم مردان بود که متاسفانه هم نشان زرین را از دست داد و هم اخلاق حرفه ای  ورزشی را به جا نیاورد و باعث حاشیه های برای ورزش ایران شد. با این حرکت برنز هم تقدیم کشور لائوس شد و بر خلاف همه انتظارات حذف فنی و اخلاقی شد. صافی به مبارزه حسین سمندر هم اشاره کرد و اظهار داشت: این کاراته کا نتوانست بار روانی قبل از بازیها را فراموش کند و در آوردگاه بزرگ بازیهای آسیای مغلوب جو سنگین مسابقات شد و در پیکار با حریف کویتی که از حمایت داوری نیز برخوردار بود با رای داور بازنده شد . با باخت حریف کویتی و نرسیدن او به فینال شانس کسب برنز هم از سمندر گرفته شد تا با خاطره بد و فشار روحی مضاعف از این رقابتها دست خالی برگردد. وی در خصوص حسنی پور هم گفت: سعید حستی پور  تجربه، دقت و  جوانی به فریادش رسید و یک رقابت سخت را به خوبی به پایان برد و بر خلاف پیش بینی ها طلا را صید کرد و با خاطره خوش بازیها را به اتمام رساند و جواب اعتماد و حمایت فدراسیون و کادر فنی را به خوبی داد و ضمن اینکه مزد زحمات خود را نیز گرفت. 
 
این کارشناس کاراته در مورد مبارزات امیر مهدیزاده گفت: مهدی زاده نشان داد که یک قهرمان جهان باید به خوبی از اعتبارش دفاع کند و این ورزشکار بی حاشیه از هوش و توانایی خود به بهترین نحو استفاده کرد و اجازه نداد که حریفانش به حریم او ورود کنند و در یک فینال زودرس
با حریف کره ای که تشویق و حمایت تماشاچیان را همراه داشت در یک رقابت نفس گیر با برتری 3 بر 2 راهی فینال شد و در جدال برای کسب مدال طلا هم با برتری کامل حریف اردنی را اسیر تجربه و توانایی خود کرد و یک مدال طلا را آنهم از نوع بازیهای آسیایی به اسم خود ثبت کرد تا علاوه بر تکمیل کلکسیون مدالهای خود ایران را صاحب یک مدال خوشرنگ کند آنهم بدونه حاشیه.
 



 
مربیان ایرانی شاغل در کشورهای آسیایی
صافی ادامه داد: در مجموع می توان گفت کاراته ایران نه باخت و نه برنده شد و به عبارتی هم باخت و هم پیروز شد. کسب سه طلا و دو برنز پیروزی است ولی حذف سه ورزشکار شکست و باخت به نظر می‌رسد و هر کارشناسی با دید متفاوتی به این مطلب نگاه می‌کند ولی تیم کاراته ایران یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر کشور است که با مدیریت  و رهبری درست می‌تواند تا مدتها کاراته ایران را در یک رتبه عالی حفظ کند اما نه با از دست دادن استانداردهای رفتاری و اخلاقی که اگر رفتار ورزشکاران متناسب با توانایی فنی آنها نباشد هیچ ارزشی نخواهد داشت.
 
این مربی ایرانی در پایان به حضور مربیان داخلی در این دوره از بازیها هم اشاره کرد و گفت: در بازیهای آسیایی مربیان ایرانی در رقابت با مربیان ژاپنی، مصری، اسپانیایی، مراکشی و لیتوانی نتایج خوبی به دست آوردند و کار قابل تحسینی نسبت به پتانسیل موجود در تیم‌های خود را به دست آوردند. کشورهای ماکائو، کره جنوبی، هنگ کنگ، ویتنام، فیلیپین و امارات از مربیان ایرانی خود بهترین بهره را بردند و این مربیان هم دست خالی تیم‌های خود را رها نکردند و با کسب مدال باعث شادی و خوشحالی تیمهای خود شدند.



۱۳۹۳/۷/۱۴ - ۰۹:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن