تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813125914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریکاردو: مقصر خودم بودم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ریکاردو: مقصر خودم بودم
دنیل ریکاردو راننده تیم ردبول در دومین تمرین گرندپری ژاپن از پیست خارج شد و با موانع کناری برخورد کرد. او بعد از اتمام تمرین گفت مقصر اصلی در این حادثه خودش بوده است.


 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در دومین تمرین  در سوزوکا دنیل ریکاردو در حالی که هنوز دور دوم حضورش را در پیست سپری می کرد، در پیچ آخر کنترل اتومبیل را از دست داد و با موانع کناری برخورد نمود. او به همین دلیل مجبور شد تمرین را ترک کند.

ریکاردو گفت: اشتباه کردم. اولین دور سریع خودم را در پیست تمام کردم. همه یک دور سریع در پیست دارند و بعد از آن یک دور آرام رانندگی می کنند. بعد از دور آرام دوباره می روند سراغ ثبت یک زمان سریع.


وی افزود:در دوری که آرام رانندگی می کردم پرچم های زرد رنگ به نمایش در آمده بود و من برنامه داشتم به محض سبز شدن دوباره مسیر، به اتومبیل فشار بیاورم.


«احتمالاً تایرها زیادی سرد شده بودند. در خروجی پیچ آخر به پدال گاز فشاور وارد کردم و بعد از آن کنترل اتومبیل دیگر ممکن نبود.»
جایی که ریکاردو در آن با موانع کناری پیست برخورد کرد، محلی نیست که رانندگان مدام در آنجا از مسیر خارج شوند. آخرین بار تیمو گلوک راننده تیم تویوتا در سال ۲۰۰۹ در آن منطقه از پیست خارج شده بود.


سباستین فتل درباره تصادف ریکاردو گفت: دقیقاً ندیدم چه اتفاقی رخ داد. فقط دیدم اتومبیل با موانع کناری پیست برخورد کرده و پرسیدم چه اتفاقی افتاده است. خوش شانس هستیم که او خوب است.
«چند سال پیش تیمو گلوک آنجا تصادف سختی داشت. به همین دلیل از تیم حال دنیل را پرسیدم.»


تیمو گلوک بعد از آن برخورد به پای خود آسیب رساند. در رقابت های بعدی به جای او کاموئی کوبایاشی (راننده فعلی تیم کیترهم) در مسابقات برزیل و ابوظبی برای تویوتا رانندگی کرد. کوبایاشی در برزیل نهم شد و تنها یک پله با دریافت امتیاز فاصله داشت. او اما در گرندپری ابوظبی توانست با کسب رده ششمی در دومین مسابقه خود در فرمول یک سه امتیاز دریافت کند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن