تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802501844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکوردی که کی‌روش و پرسپولیس بعد از ۴۰ سال در تیم ملی ثبت کردند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رکوردی که کی‌روش و پرسپولیس بعد از ۴۰ سال در تیم ملی ثبت کردند
نکته دیگری که در خصوص اردوی پرتغال تیم ملی ایران وجود دارد عدم حضور حتی یک بازیکن پرسپولیسی در اردوی تیم ملی است. موضوعی که به نظر در چهل سال پیش بی‌سابقه بوده و هیچ مقطعی را نمی‌توان به یادآورد که بازیکنی از پرسپولیس در اردوی تیم ملی حاضر نباشد.
کد خبر: ۴۳۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰ - 05 October 2014


تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی شنبه شب تهران را به مقصد لیسبون ترک کرد که این نخستین اقدام عملی کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی در دور دوم حضورش در ایران است. دوره‌ای که با بحث‌ها و جدل‌های فراوان سرانجام به عقد قرارداد با مربی‌ نامدار پرتغالی انجامید اما با یک شرط مشخص وآن اینکه کی‌روش به‌عنوان سرمربی می‌بایست حدود وظایف خود را به خوبی بشناسد و پا را از آن فراتر نگذارد. اولین مرحله‌ای هم که برای ادامه همکاری با کی‌روش در نظر گرفته شده مسابقات زمستان امسال جام‌ملت‌های آسیاست که قراراست کی‌روش به حسرت چندین و چند ساله ما در آن پایان بدهد.


به گزارش تابناک، با توجه به نزدیکی مسابقات جام‌ملت‌ها در استرالیا و اعلام اسامی ۲۴ بازیکن تیم ملی در این اردو سوال‌های زیادی به ذهن متبادر می‌شود. نخستین ماجرابحث جوان‌گرایی در تیم ملی ایران است. با توجه به اینکه کی‌روش قرار است تا جام‌جهانی بعدی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند بدیهی است که لازم است نسل جوانی را برای همراهی تیم ملی در جام‌جهانی چهارسال بعد تربیت کند. بالابودن سن تیم ملی ایران در جام‌جهانی برزیل یکی از مسائلی بود که همواره منتقدان به مدد آن سرمربی تیم ملی را نکوهش می‌کردند.


با این حال و با وجود اینکه کی‌روش 7 بازیکن جدید را به تیم ملی دعوت کرده است اما هنوز میانگین سنی این تیم به پائین‌تر از 27 سال نرسیده است. در واقع کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درحالی اسامی 24 بازیکن را برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم در کشور پرتغال آغاز کرد که برخلاف صحبت‌های این مربی پرتغالی، همچنان میانگین سن بازیکنان ایران بالاست.


هرچند در بین نفرات دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2014 - استرالیا، بازیکنانی از جمله سردار آزمون، مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا بیرانوند، احمد عبدالله‌زاده و حتی علیرضا جهانبخش دیده می‌شود اما برخی دیگر از بازیکنان دعوت شده بالای 25 سال هستند، مانند محسن فروزان، وریا غفوری، وحید امیری و امید ابراهیمی و البته سروش رفیعی 24 ساله.


البته کی‌روش که نسبت به فهرست نهایی تیم ملی ایران در جام جهانی 7 بازیکن جدید را به اردوی تیمش فرا خواند، نتوانست میانگین سنی تیم ملی را برای حضور در اردوی آماده‌سازی پرتغال پائین بیاورد زیرا درحال حاضر معدل سنی تیم ملی 27 سال است.


با توجه به اینکه تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل با میانگین سنی 27/2 در رده سیزدهم تیم‌های حاضر در آن رقابتها قرار گرفت، این امیدواری وجود داشت که جهت شرکت در جام ملت‌ها و دعوت از نفرات جدید سن تیم ملی پائین‌تر بیاید که در این بین تنها کمتر از 2 ماه این سن کاهش یافته است.


در فهرست نفرات دعوت شده به تیم ملی، جواد نکونام با 34 سال، مسن‌ترین بازیکن حاضر در اردو است و سردار آزمون هم با 20 سال جوان‌ترین بازیکنی است که فرصت شرکت در اردوی پرتغال را بدست آورده است.


نکته دیگری که در خصوص اردوی پرتغال تیم ملی ایران وجود دارد عدم حضور حتی یک بازیکن پرسپولیسی در اردوی تیم ملی است. موضوعی که به نظر در چهل سال پیش بی‌سابقه بوده و هیچ مقطعی را نمی‌توان به یادآورد که بازیکنی از پرسپولیس در اردوی تیم ملی حاضر نباشد. این مسئله از آن جهت جیب است که مهرداد پولادی که بد از جام‌جهانی تیمی نداشته و هیچ تمرینی هم انجام نداده و حتی در یک میدان رسمی هم حاضر نشده تا کیفیت‌اش مورد بررسی قرار گیرد در اردوی پرتغال حاضر است ولی بازیکنی از تیم پرسپولیس به این اردو دعوت نشده است. هواداران و کادر فنی پرسپولیس انتظار داشتند که اگر پولادی بدون تمرین به پرتغال می‌رود بازیکنی مانند پیام صادقی هم که بازی‌ هفته‌های نخست‌اش نشان از آمادگی بالایش می‌داد علی‌رغم محرومیت‌اش به پرتغال برود.


کارلوس کی‌روش اگرچه اعلام کرده که برای انتخاب بازیکن به تیم باشگاهی آن‌ها توجه نمی‌کند اما همین رکورد تاریخی که او پرسپولیس ثبت کرده‌اند هواداران این تیم را نگران کرده که نکند درهای استرالیا هم به روی بازیکنان این تیم بسته بماند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن