تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816492336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید«موحدی‌کرمانی» بر اقامه نماز باران در تمام مساجد ایران


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تاکید«موحدی‌کرمانی» بر اقامه نماز باران در تمام مساجد ایران
خطیب نماز عید قربان پیشنهاد داد تمام مساجد شهرهایی از ایران که گرفتار کم‌آبی هستند، نماز باران اقامه کنند تا رحمت الهی نازل شود.
آفتاب: آیت‌الله موحدی‌کرمانی در خطبه‌های نماز عید قربان با تبریک این روز و با اشاره به برکات فراوان دهه اول ذی‌الحجه مخصوصا روز عرفه و عید قربان اظهار کرد: روز عرفه روز بزرگی بود به طوری که درباره آن گفته شده چه بسا انسان‌هایی که رحمت الهی در ماه رمضان شامل حالشان نشد غصه نخورند قدرت عرفه برای ریزش گناهان از ماه رمضان بیشتر است.


وی با تأکید بر ارزنده بودن این روز خاطرنشان کرد: در نماز عید قربان و در 9 قنوت آن، از خدا خواستیم و تقاضا کردیم که خدایا مرا در تمام ارزش‌ها،‌ کرامات،‌ خوبی‌ها و سعادت‌ها که پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) داشته‌اند داخل کن و از هر بدی که آنها منزه بودند پاک گردان. این دعاها به ما جرأت می‌دهند که درخواست و تقاضاهای بزرگی از خدا داشته باشیم.


خطیب نماز عید قربان با بیان این‌که «به برکت عمل حج، امت اسلامی امت علیا می‌شود» تصریح کرد: اگر امت اسلامی قدر حج را بدانند و از منا، عرفات و مشعر به درستی استفاده کنند و دشمن و راه‌های مقابله با دشمن را بشناسند، این امت هیچ‌گاه طعم ذلت را نخواهد چشید و عزیز خواهد شد.


موحدی‌کرمانی با اشاره به این‌که «لباس نو پوشیدن عید نیست» گفت: عید این است که انسان شرف انسانی به دست آورد و اشرف مخلوقات شود.


خطیب نماز عید قربان با تبریک ولادت امام هادی(ع) گفت:‌ روز سیزدهم مهر روز هجرت امام خمینی (ره) از عراق به پاریس است. در مقطعی اجازه ندادند امام سخن بگوید و انسان‌ها را در عراق بیدار کند بنابراین فرمود من به هر نقطه‌ای که بتوانم وظیفه‌ام را انجام دهم هجرت و سفر می‌کنم و به فرانسه آمد و با مردم دنیا حرف زد. پس خیلی مهم است که انسان بتواند وظیفه‌اش را بشناسد و به آن عمل کند.


موحدی‌کرمانی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جهانی کودک، مسئله و موضوع کودک را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: از امر و مسئله کودک غفلت شده و به این موضوع توجه کاملی نشده است، پایه‌های سعادت کودک به خاطر حافظه قوی که دارد در سال‌های اولیه زندگی ریخته و تضمین می‌شود. پدران و مادران باید فرزندان خود را با معارف اسلام و قرآن آشنا کنند و آداب اسلامی را هم خود انجام دهند و هم به کودک آموزش دهند.


به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: یکی از اشتباهاتی که والدین مرتکب می‌شوند این است که معتقدند باید کودک را آزاد گذاشت، در حالی که باید کودک را در مقطعی آزاد گذاشت، اما کودک و بازی‌های او باید تحت کنترل والدین باشد چراکه برخی چیزها برای کودک خطر است.


خطیب نماز عید قربان با اشاره به مسئله کم آبی و بحران آب در کشور بر خودداری کردن از اسراف آب تاکید کرد.


موحدی‌کرمانی با اشاره به تأکید دین بر اقامه نماز باران پیشنهاد داد: در تمام مساجد شهرهایی از ایران که گرفتار کم‌آبی هستند عده‌ای از مومنین و صالحان - که در بین آنها افراد گناهکار نباشند- نماز باران اقامه کنند، ان‌شاءالله رحمت خدا نازل شود.






تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن