واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: کوجیما: "آقای میکامی برای ساخت بازی ـی که میخواهد بسازد، می جنگد... "
در آخرین شماره از مجله Famitsu مصاحبه ای با دو تن از افراد برجسته صنعت گیمینگ یعنی آقایان Shinji Mikami و Hideo Kojima انجام شده است که در زیر متن آن را مشاهده می کنید. کوجیما در این مصاحبه خالق Resident Evil را یکی از معدود "سازندگان واقعی" ژاپنی می خواند. ایشان در ابتدا به شوخی گفتند:" ما هردو پیرمرد های تند مزاجی هستیم... آقای میکامی برای ساخت بازی ـی که می خواهد بسازد، می جنگد. من معتقدم که او از معدود "سازندگان واقعی" ژاپنی است. آقای میکامی نیز گفتند: "آقای کوجیما نماینده بازیسازان ژاپنی است. من او را واقعا تحسین می کنم." همچنین در این مصاحبه از میکامی در مورد عناوین ترسناک امروزی پرسیده شد. ایشان گفتند که معتقدند المان های اکشن زیادی در بازی های امروزی بکار می رود. او در ادامه و در مورد بازی در دست ساخت خود یعنی The Evil Within گفت: "من معتقدم که در عناوین ترسناک امروزی چاشنی اکشن، زیاد از حد اضافه شده؛ اینجا بود که به این فکر افتادم می خواهم بازی ـی بسازم به عنوان ترس در سبک خود و سرگرمی در بازی ها پیشتاز باشد.
در ادامه از آقای کوجیما نیز در مورد بازی The Evil Within پرسیده شد، او گفت که به نقد های بازی و پتانسیل بازاریابی آن خوش بین است. ایشان در این رابط و همچنین دموی P.T نیز گفتند: "Survival Horror فرزند آقای میکامی است پس من معتفدم که میکامی در این بازی از دو بعد محتوا و فروش، آخرین رقابت خود را به نمایش می گذارد. در مورد P.T نیز بازخورد ها خیلی خوب و مثبت بود. الان در حال این فکرم که با Silent Hills چه کاری باید انجام دهم." میکامی صحبت های او را قطع می کند و می گوید: "من فکر می کنم که باید به صورت ادامه ای بر P.T باشه. من با این دمو واقعا ترس "خالص" رو حس کردم." در مورد موضوع اینکه چه چیزی باعث ایجاد ترس در بازیباز می شود، کوجیما گفت که تقریبا راحت است که کسی را بترسانی (یا عصبی یا ناراحت کنی) ولی خندان اون خیلی سخت تره. ولی در مورد دموی P.T، من از قصد بازی رو راهرو ها طراحی کردم چون دیگه نگران نوع فرهنگ بازی کننده نبودم. این خیلی مفید هم بود چون من می خواستم مردم ترس قادر نبودن به فرار توی جایی که هیچ چیز و اطلاعات بدرد بخوری نیست رو تجربه کنند."
میکامی نیز در مورد چیز های مورد نیاز برای ساخت یک بازی ترسناک صحبت هایی کرد: "با پیشرفت های سخت افزاری که امروز شاهدش هستیم، این امکان وجود داره که اطلاعات زیادی در پیشت زمینه بازی وارد کنیم بنابراین سازندگان تمایل ساخت بازی ـی نزدیک به این سبک را پیدا خواهند کرد اما اگه این اطلاعات زیاد از حد بشه، با وجود اینکه جو بازی هم ترسناک باشه بازیبازان نمیدونه که رو چی باید تمرکز کنه. بنظر من نشستن روی یک صندلی تکی در یک اتاق سفید رنک میتونه ترسناک تر باشه." The Evil Within در تاریخ 14 اکتبر برای PC, PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 عرضه می شود. برای Silent Hills هم فعلا تاریخ عرضه ای اعلام نشده است. کوجیما در حال همکاری با کارگردان فیلم Pan"s Labyrinth آقای Guillermo del Toro و بازیگر محبوب سریال The Walking Dead آقای Norman Reedus در ساخت این بازی است. اخیرا ناشر بازی یعنی Bethesda حداقل سیستم مورد نیاز The Evil Within را هم منتشر کرد که در این لینک آن را می توانید مشاهده کنید.
3 ساعت پيش
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]