تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمسایی : فحاشی در لیگ برتر فوتسال نباید به پدیده رایج تبدیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: شمسایی : فحاشی در لیگ برتر فوتسال نباید به پدیده رایج تبدیل شود
آقای گل فوتسال جهان و سرمربی بازیکن تیم فوتسال لیگ برتری تاسیسات دریایی تهران گفت : اگر شنیدن فحش و شعارهای رکیک در بازی های فوتسال به پدیده ای رایج تبدیل شود و هیچ اراده ای برای اصلاح این شیوه های غلط وجود نداشته باشد،چرا به برگزاری این لیگ اصرار می کنیم ؟
به گزارش نامه‌نیوز " وحید شمسایی " روز جمعه در پایان دیدار جنجالی تیم های تاسیسات دریای تهران و شهروند ساری در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : سالهای متمادی دل مردم ایران و مازندران را با گل زدن در بازی های ملی شاد کردم و توقع شنیدن فحش و شعارهای رکیک از مردم این شهر را نداشتم .

وی بیان کرد : در سال های اخیر فوتسال کشور به گونه ای رشد کرده است که شرکت ها و صنایع بزرگ آرام آرام تمایل خود را به حضور در این رقابت ها و حمایت مالی از تیم های گوناگون اعلام می کنند اما شیوع این رفتارهای ناپسند مانع جدی در راه توسعه و گسترش فوتسال و ورود حامیان مالی است .

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران افزود : نباید بگذاریم شرایط مطلوب فوتسال کشور با حوادثی مانند اتفاقات سالن سیدرسول حسینی ساری به حاشیه رفته و از مسیر رو به رشد خود دور شود .

شمسایی به شرایط تیمش در جدول رده بندی لیگ برتر اشاره کرد و گفت : جوانی فراوان تیم از عوامل اصلی نتیجه نگرفتن تیم در برخی بازی های لیگ برتر است که با افزایش تجربه این بازیکنان در بازی های آینده ، رسیدن به صدر جدول رده بندی را هدف قرار داده ایم .

وی گفت : با برنامه ریزی های انجام شده ، تیم تاسیسات دریایی تهران رسیدن به قهرمانی فوتسال آسیا را در برنامه کوتاه مدت خود قرار داده است که تلاش می کنیم با رفع ضعف های تیم و حفظ روند رو به رشد تیم ، به این هدف دست پیدا کنیم .

تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران شامگاه جمعه و در یک دیدار جنجالی و پربرخورد، با نتیجه 3 بر 2 تیم شهروند ساری را مغلوب کرد .



منبع: ایرنا


۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن