تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 24 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799853658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف طناب دار در مقر داعش/ناکامی۸۸۰۰ تونسی درپیوستن به داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کشف طناب دار در مقر داعش/ناکامی۸۸۰۰ تونسی درپیوستن به داعش


عملیات بزرگ ارتش و مردم در مناطق مختلف عراق علیه تروریست ها آغاز شده است. درعملیات ارتش عراق، ۳۰ روستا در دیاله پاکسازی شدند. تونس از پیوستن ۸۸۰۰ نفر به گروه های تروریستی عراق و سوریه جلوگیری کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شروع عملیات گسترده برای آزاد سازی ضلوعیه و تلاش نیروهای عشایری و امنیتی عراق برای بیرون راندن داعش از منطقه هیت در الانبار از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.

منابع امنیتی عراقی در استان صلاح الدین از آغاز عملیات گسترده به فرماندهی نیروهای ویژه ای که از بغداد اعزام شده اند برای پاکسازی الضلوعیه از لوث داعش خبر دادند.
عملیات بزرگ ارتش و مردم عراق علیه تروریست ها


همچنین، منابع عراقی از عملیات عشایر و نیروهای مردمی علیه داعش در الدجیل در 60 کیلومتری شمال بغداد خبر دادند.

یک منبع وابسته به پلیس الانبار نیز از آماده شدن نیروهای امنیتی عراقی برای عملیات در منطقه هیت در این استان خبر داد و افزود: نیروهای امنیتی با حمایت نیروی هوایی و نیروهای عشایر البو نمر، البو محمل و البو فهد آماده یک عملیات گسترده برای آزادی مناطقی که داعش در آن حضور دارد می شوند.

بیرون راندن داعشی ها از ربیعه حملات نیروهای محلی و بومی عراق به پایگاه ها و نیروهای گروه تروریستی داعش در این کشور ادامه یافت. نیروهای عراقی، داعشی ها را از شهر «رَبیعه» در شمال غرب عراق در مرز سوریه، بیرون راندند. داعش این شهر را چند ماه پیش در حملات خود، اشغال کرده بود. یکی از نیروهای محلی گفت: نیروهای محلی، با اتحاد و همبستگی، توانستند و می توانند داعش را بیرون برانند و نابود کنند.  
دانلود      
آمادگی عراق برای تجهیز کمیته های مردمی ضد داعش وزارت کشور عراق آمادگی خود را برای تشکیل و تجهیز کمیته های مردمی برای گسترش مبارزه با گروه تروریستی «داعش» اعلام کرد. عدنان الاسدی، معاون وزیر کشور عراق آمادگی دولت این کشور را برای تشکیل و تجهیز کمیته های مردمی جهت گسترش مبارزه با داعش اعلام کرد. اعلام آمادگی وزارت کشور عراق در حالی انجام می پذیرد که شیوخ و بزرگان استان «موصل» عملیات مشترک و هماهنگی را با نیروهای امنیتی برای محاصره تروریست های «داعش» در این منطقه آغاز کرده اند.
ارتش عراق
عدنان الاسدی، معاون وزیر کشور عراق گفت: ما عملیات آموزش، تجهیز و تسلیح عشایر را در برخی مناطق مشخص انجام داده ایم. وی گفت: این عملیات برای کمک به آزادسازی شهرهایی است که هنوز در اختیار گروه های تروریستی است. عباس عبد مرزوق، یکی از شیوخ شهر موصل گفت: ما به نیروهای امنیتی در تمامی مناطق عراق کمک می کنیم.  ما در مناطقی چون « آمرلی»، «کرکوک»، «موصل» و «تلِّ عَفَر» با نیروهای امنیتی همکاری می کنیم.

پاکسازی 30 روستا در دیاله وزارت دفاع عراق از پاکسازی سی روستا در استان دیاله این کشور خبر داد. وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد در عملیات نیروهای مسلح این کشور در استان دیاله پنجاه نفر از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند. در این بیانیه آمده است: تیپ پنجم زرهی ارتش عراق توانستند با همراهی نیروهای مردمی و با حمایت نیروی هوایی، این سی روستا را آزاد کنند. این وزارتخانه از کشف طناب دار در یکی از مقرهای داعش در استان دیاله خبر داد.
دانلود      

17 مامور امنیتی عراق و 40 تروریست در استان الانبار کشته شدند    

در دو حمله جداگانه به دو پایگاه نیروهای امنیتی عراق در شهرهای هیت و الرمادی در استان الانبار دست‌کم 17 نیروی امنیتی عراق و 40 تن از تروریست های مسلح کشته شدند.

منابع امنیتی عراق اعلام کردند 20 تن از عناصر مسلح وابسته به گروه تروریستی داعش با حمله به مقر لشکر هشت ارتش عراق در شهر الرمادی با نیروهای عراقی درگیر شدند. در این درگیری شش سرباز عراقی و 20 فرد مسلح کشته شدند. منابع امنیتی افزودند دهها فرد مسلح با مقر فرماندهی پلیس عراق در شهر هیت در استان الانبار حمله کردند و با ماموران پلیس درگیر شدند. دراین درگیری 11 مامور پلیس و 20 فرد مسلح کشته شدند.

هشتاد عضو داعش در الربیعه به هلاکت رسیدند    رئیس عشیره الشمر عراق از هلاکت بیش از هشتاد عضو داعش در درگیریها در منطقه الربیعه خبر داد.
 
عبدالله الیاور گفت: از هشتاد جسدی که به بیمارستان الربیعه منتقل شد، چند نفر از اتباع کشورهای خارجی هستند.

الیاور افزود: حملات هوایی بیشتری تاثیر را در بیرون راندن جنگجویان داعش از الربیعه داشت.

پرچم های عراق بر روی ساختمان های دولتی در این منطقه نصب شد. وی گفت: عشیره های عراقی و نیروهای پیشمرگه زیر پرچم عراق جنگیدند و الربیعه را از تروریست ها آزاد کردند.

ممانعت تونس از پیوستن 8800 تونسی به گروه‌های تروریستی حاضر در سوریه و عراق

«لطفی بن جدو»، وزیر کشور تونس اعلام کرد که شمار تروریست‌های تونسی حاضر در سوریه و عراق به حدود 1500 نفر می‌رسد که حدود 450 نفر از این تروریست‌ها کشته و 450 نفر دیگر نیز بازداشت شدند.

وی تأکید کرد، مقامات تونس مانع از آن شدند که حدود 8800 عنصر تروریستی به سوریه سفر کنند.
لطفی بن جدو، وزیرکشور تونس
وزیر کشور تونس با اشاره به اینکه به دلیل ممانعت از سفر این تروریست‌ها مشکلاتی برای وی و برخی از مدیران صورت گرفته است، تأکید کرد که باید ساختار معینی برای تعامل با جوانان فریب خورده ایجاد شود. وی با بیان اینکه گروهک تروریستی «داعش» در تونس حضور ندارد، تأکید کرد که تا کنون هسته‌های وابسته به [گروهک تکفیری] داعش را شناسایی نکرده‌اند ولی تروریست‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی با یکدیگر تعامل دارند. از سوی دیگر، نیروهای امنیتی تونس از بازداشت یک شبکه تروریستی متشکل از 5 نفر در «رأس الجبل» و «العالیه» واقع در منطقه «بنزرت» خبر داد. نیروهای امنیتی این کشور یک شبکه تروریستی را بازداشت کردند که وظیفه اعزام تروریست به سوریه و آموزش فعالیت‌های نظامی به آنها را بر عهده داشتند.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن